لحظاتی پس از آتش سوزی بیمارستان رازی

آتش سوزی یک باب منزل مسکونی در بلوار شهید بهشتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،لحظاتی پس از آتش سوزی بیمارستان رازی آتش نشانان ۷ ایستگاه آتش نشانی به مهار آتش سوزی یک دستگاه منزل مسکونی ویلایی شتافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ،۲۰۹۳-۹۹در پی تماس خیل عظیمی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۲۱:۴۱ دقیقه ۱۲ تیر ۹۵ مبنی بر بروز آتش سوزی در یکباب منزل مسکونی، ستادفرماندهی سازمان ۴۱ تن آتش نشان بهمراه ۱۰ خودروی اطفایی از ایستگاه های ۱و۲و۳و۵و۶و۹و۱۱ را به محل حادثه واقع بلوار شهید بهشتی ، نرسیده به جماران(مسیر میدان مصلی به سمت میدان گاز) اعزام کرد.

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی گفت: به محض رسیدن آتش نشانان یک باب منزل ویلایی که کاملا از ناحیه سقف دچار آتش سوزی شده و از سه طرف احتمال سرایت به منازل و اماکن تجاری را داشت مشاهده شد.

وی با بیان اینکه سریعا آتش نشانان به سه تیم اطفایی تقسیم شدند افزود: تیمی از آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه بهمراه تیم های اطفایی به مهار آتش سوزی پرداخته و از سرایت حتمی آتش به ساختمان های همجوار جلوگیری کردند.

مومنی علت آتش سوزی را در دست بررسی خواند و افزود: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید و میزان خسارات وارده توسط کارشناسان در دست بررسی است.

۲۰۹۳-۱۰۰ ۲۰۹۳-۱۰۱

tel final1

Share