انتقادات مجدد روحانی مبارز و انقلابی

یک مشت آدمی که معلوم نیست از کجا آمده اند، نماینده شده اند/ خدا لعنت کند کسی که این‌ها را نماینده کرد/اصلاح‌طلبان مسلمانند، ولی بی رگ هستند/کم‌کم خواهید فهمید که اصولگرایان باید مملکت را اداره کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شجونی گفت: اصلاح‌طلبان مسلمانند، ولی بی رگ هستند. تنها اصولگرایان خدا و پیغمبر را می شناسند. کدام اصلاح‌طلب کارهای انقلابی انجام داده است؟ یک مشت ادمی که مشخص نیست از کجا آمده اند، نماینده مجلس شده اند.

shajooni56450_921به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از انتخاب, حجت‌الاسلام جعفر شجونی گفت: مقام معظم رهبری فرموده اند، من لیبرال نیستم و انقلابی هستم. هیئت رئیسه خبرگان هم باید انقلابیون انتخاب می‌کردند که کردند. ما باید همه ارگان‌ها را نگهبانی کنیم که مبادا به طرف لیبرالیسم بروند. آقای جنتی مرد انقلاب است، زندان چشیده و شکنجه دیده که بخاطر این موضوعات ایشان بعنوان رئیس خبرگان انتخاب شد. از این پس کم‌کم خواهید فهمید که اصولگرایان باید مملکت را اداره کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این پرسش که چرا باید اصولگرایان مملکت را اداره کنند؟ گفت: اصلاح‌طلبان در مجلس ششم خودشان را نشان دادند و از حاکمیت خارج شدند. آنها تحصن کردند و به شورای نگهبان فحاشی کردند. عده ای از این افراد در لندن اتاق فکر درست کردند و با بی‌بی‌سی صحبت کردند.

شجونی در ادامه افزود: اصلاح‌طلبان مسلمانند، ولی بی رگ هستند. تنها اصولگرایان خدا و پیغمبر را می شناسند. کدام اصلاح‌طلب کارهای انقلابی انجام داده است؟ یک مشت ادمی که مشخص نیست از کجا آمده اند، نماینده مجلس شده اند. خدا لعنت کند کسی که این‌ها را نماینده مجلس کرد و باعث شد افرادی مثل حدادعادل و توکلی رای نیاورند.

وی با اشاره به پیروزی آیت الله جنتی در انتخابات خبرگان گفت: دورانی که اقای جنتی گذرانده، هیچ کس دیگری نگذرانده است. افرادی که در مجلس خبرگان هستند یا کارکشته نیستند یا انقلابی نیستند و یا صفرکیلومتر هستند.

شجونی در پاسخ به سئوالی در مورد کاندیداتوری آیت الله امینی گفت: آقای امینی خیلی برای ما عزیز و محترم است، اما با چند رای کمتر نتوانستند ریاست را بر عهده بگیرند. حالا ما چه کار کنیم ایشان رئیس نشده، خودمان را بکشیم؟

tel final1

Share