فرمانده انتظامی رودسر خبرداد

یک زن ۳۲ ساله عامل اختلاس ۶ میلیارد ریالی در رودسر بود/دریافت پول با دادن وعده‌های غیرمتعارف

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ رمضانعلی پور قاسم در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام اداره حقوقی یک از بانک های این شهرستان مبنی بر اینکه اختلاسی در این بانک صورت گرفته ٬پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از دستگیری  توسط کارآگاهان آگاهی در این شهرستان خبر داد.
۴۳۳۳۴_۳۴۶سرهنگ رمضانعلی پور قاسم در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام اداره حقوقی یک از بانک های این شهرستان مبنی بر اینکه اختلاسی در این بانک صورت گرفته ٬پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان رودسر افزود: کارآگاهان با پیگیری های همه جانبه و تحقیقات صورت گرفته به رئیس یک از شعبات مشکوک شده و این زن ۳۲ ساله را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در همان ابتدا با توجه به دلایل و مستندات جمع آوری شده بر علیه وی، به جرم خود اعتراف کرد، بیان داشت: نامبرده بدون لحاظ نمودن قوانین و مقررات بانکی از مشتریان با دادن وعده های غیر متعارف پول دریافت کرده و با اسناد واوراق جعلی دفترچه سپرده بلند مدت و کوتاه مدت صادر می کرده است.
سرهنگ پورقاسم با اعلام اینکه برابر بررسی های به عمل آمده متهم تاکنون ۶میلیارد ریال از مردم اختلاس نموده است٬ اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار ده میلیارد ریالی روانه زندان شد.

tel final1

Share