مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت خبرداد:

گزینه اول ما برای فصل بعد فرشاد پیوس است/تنها ۳۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان و ۲۰ درصد مبلغ کادرفنی پردخت شده/شناسایی ۲۰ بازیکن گیلانی شاغل در خارج استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت اظهار کرد: لیستی تهیه کرده ایم و حدود بیست بازیکن گیلانی شاغل در خارج استان را شناسایی کرده ایم و سعی می کنیم با تیمی کاملا بومی در لیگ یک شرکت کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاعرسانی دیارمیرزا به نقل از رود سپید ،سرهنگ محمد پورمحسن مدیرعامل سپیدرود بعد از صعود ارتش سرخ گیلان به لیگ یک در برنامه با ورزش شبکه باران حضور یافت. گزیده ای از صحبتهای وی را در ذیل می خوانیم:

IMG_4881برای تبریک خدمت استاد رهنما رسیده بودیم. ایشان پیشنهاد دادن سپیدرود را تحویل بگیریم. بعد از تماس بنده با جناب صیاد در بندرعباس ایشان به ما کمک کرد ولی تلاش ما در ده بازی نتیجه نداد و سپیدرود به لیگ سه سقوط کرد.

برای فصل بعد از سقوط خدمت جناب غلامی رسیدیم و ایشان هم قبول کردند هزینه های تیم را انجام بدهند. با هزینه خرید تیم ایشان یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان هزینه کرد.

تیم خوبی با افشین ناظمی بسته بودیم ولی بر اساس اتفاقات فوتبالی با بدشانسی صعود نکردیم.

بعد از عدم صعودمان ناامید نشدیم و فردای همان روز برای فصل جدید استارت زدیم. سرانجام بعد از بررسی های فراوان علی نظر محمدی را به عنوان سرمربی انتخاب کردیم.

علی نظر محمدی تیم خوبی با کم ترین هزینه بست. از بازیکنان لیگ برتری و باتجربه استفاده کردیم. نگاه ما و تمام بازیکنان فقط صعود به لیگ یک بود.

برای شروع فصل جدید و قرارداد بازیکنان هیچ بودجه ای نداشتیم ولی اعتبار بزرگی به اسم هواداران پشت ما بودند.

همیشه تعامل خوبی با مسئولان استان داشتیم. در این فصل فرماندار رشت، شهردار و شورای شهر رشت، استانداری، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال کمک های شایانی به ما کردند.

بیش از ۹۷ میلیون تومان از فصل قبل و ۱۱۷ میلیون در این فصل به هیئت فوتبال بدهکاریم که همواره جناب الماس خاله تعامل مناسبی با ما داشتند.

در بحث معدن که تاکنون ۳۲۰ میلیون تومان از آن دریافت کرده ایم شخص جناب کوچکی نژاد و دکتر منتظری بنا به دستور نامه جناب استاندار به ما کمک های فراوانی کرده اند.

تنها ۳۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان و ۲۰ درصد مبلغ کادرفنی را پرداخت نموده ایم ولی قول میدهم طی ماههای آینده کاملا با همه تسویه حساب کنم. بازیکنان ما تاکنون ایثار کرده اند و به احترام هواداران هیچ وقت اعتراضی نکردند.

گزینه اول ما برای فصل بعد فرشاد پیوس می باشد و منتظر برنامه های ایشان هستیم و امیدوارم به توافق برسیم و در لیگ یک در خدمت ایشان باشیم.

لیستی تهیه کرده ایم و حدود بیست بازیکن گیلانی شاغل در خارج استان را شناسایی کرده ایم و سعی می کنیم با تیمی کاملا بومی در لیگ یک شرکت کنیم.

tel final1

Share