هیچ حمایتی از فوتبال گیلان نشد

کنایه سنگین مجری گیلانی به مسئولان ورزش گیلان روی آنتن زنده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مجتبی پوربخش مجری گیلانی شبکه ورزش سیما صبح امروز در برنامه زنده استودیو ورزش از مسئولان ورزش استان گیلان در خصوص سقوط تیم های داماش و ملوان انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مجتبی پوربخش مجری گیلانی شبکه ورزش سیما صبح امروز در برنامه زنده استودیو ورزش از مسئولان ورزش استان گیلان در خصوص سقوط تیم های داماش و ملوان انتقاد کرد.photo_2016-05-25_17-03-00

در این برنامه زنده تلویزیونی که صبح امروز سه شنبه از شبکه ورزش سیما به روی آنتن رفت فردین معصومی چهره شناخته شده ورزش گیلان و رئیس انجمن کشتی گلیه مردی کشور به عنوان مهمان حضور داشت و درباره سابقه و قدمت این رشته محبوب به گفت و گو پرداخت .
در حاشیه این برنامه که آیتم ها و بخش های مختلفی از کشتی گیله مردی توسط مجتبی پوربخش تهیه و پخش شد بحث در مورد فوتبال گیلان نیز بی نصیب نماند.

photo_2016-05-25_17-02-57معصومی گفت: « تیم مورد علاقه من در فوتبال پرسپولیس است اما پرسپولیسی بودن من هرگز مانع نشده تعصب و عرق خود نسبت به تیم های گیلانی را نادیده بگیرم و متاسفم که امروز تیم های بزرگی همچون داماش و ملوان که عشق جوانان رشتو انزلی محسوب می شوند سقوط کرده اند. البته از طرفی وظیفه خود میدانم صعود تیم قرمز پوش رشت یعنی سپیدرود را به لیگ یک به هواداران و اعضا این باشگاه تبریک عرض کنم »

پس از صحبت های فردین معصومی ، مجتبی پوربخش مجری برنامه در خصوص سقوط تیم های داماش و ملوان با کنایه گفت « در کمال تاسف هیچ حمایتی هم از فوتبال گیلان نشد و مسئولان ورزش استان هر کاری کردند این دو تیم محبوب و پر طرفدار سقوط کنند ! البته بهتر است مسئولان ورزش دنبال مقصر نباشند چون حافظه جوان های گیلانی خوب است و همه دقیقا می دانند چه کسانی و چه عواملی باعث سقوط ملوان و داماش شده اند »
photo_2016-05-25_17-02-47

tel final1

Share