کشف اجساد پدر و فرزند غرق شده در رودخانه سپیدرود+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دقایقی پیش مرد ۴۰ ساله که عصر روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۵ بهمراه فرزند ۱۰ ساله اش، بعللی بر اثر پرت شدن در رودخانه سپیدرود غرق شده بودند توسط آتش نشانان غواص سازمان آتش نشانی و همراهی اهالی محل یافت شد و به خانواده این مرحوم تحویل گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اجساد پدر و فرزندی که دیارمیرزا پیش از این خبر غرق شدن آنها را رسانه ای کرده بود پیدا شد.

مرد  ۴۰ ساله که عصر روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۵ بهمراه فرزند ۱۰ ساله اش، بعللی بر اثر پرت شدن در رودخانه سپیدرود غرق شده بودند توسط آتش نشانان غواص سازمان آتش نشانی و همراهی اهالی محل یافت شد و به خانواده این مرحوم تحویل گردید.

محمد رضا پورمحمد مسوول تیم غواصان سازمان آتش نشانی با تاکید بر اینکه عصر روز گذشته جسد پسر بچه۱۰ ساله حوالی پل امام زاده هاشم که پس از رویت توسط اهالی به بیرون از آب کشیده شد افزود: صبح امروز بهمراه  تیمی متشکل از ۶ تن از آتش نشانان غواص برای دومین بار به محل اعزام شدیم که پس از جستجوی ۵ ساعته و سپس گزارش دیگری از اهالی مبنی بر رویت جسد متوفی بعد از عوارضی- جنب معدن شن و ماسه، به محل مورد نظر رفته و توانستیم  جسد را به بیرون از آب بکشیم.

گفتنی است: آتش نشانان غواص پس از تحویل جسد مرحوم به عوامل نیروی انتظامی به آشیانه بازگشتند.

tel final1

Share