پروانه فعالیت خانه صنعت، معدن و تجارت گیلان صادر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از صدور پروانه فعالیت خانه صنعت، معدن و تجارت و آغاز به کار رسمی دور جدید فعالیت خانه صنعت، معدن و تجارت در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از صدور پروانه فعالیت خانه صنعت، معدن و تجارت و آغاز به کار رسمی دور جدید فعالیت خانه صنعت، معدن و تجارت در استان خبر داد.eb34c97c-c527-4b63-8549-7737c57a7bae

علی منتظری در آیین اهداء اعتبار نامه فعالیت خانه صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به هیأت رئیسه این تشکل گفت: با توجه به تفویض اختیارات قانونی به این تشکل، خانه صنعت می تواند بازوی توانمند ما در توسعه صنعتی، معدنی و تجاری در سطح استان باشد.

وی با تأکید بر لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت ها و توانمندی های این تشکل تصریح کرد: ایجاد ارتباط قوی تر بین بخش خصوصی و بخش دولتی، بیان و پیگیری خواسته ها و مطالبات آنها به بهترین نحو از طریق تشکل های بخش خصوصی قابل پیگیری و حل است.

منتظری با ابراز خرسندی از حضور فعالان شاخص و پیشکسوت عرصه صنعت و تولید استان در این تشکل خاطر نشان کرد: این تشکل ظرفیت و توانمندی بالایی در توسعه صنعت و تولید استان دارد و امیدواریم با همکاری و همفکری بخش دولتی و بخش خصوصی، شاهد رونق بیش از پیش در عرصه خدمات رسانی به سرمایه گذاران صنعتی و معدنی و حمایت بیشتر از این بخش در سطح استان باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تصریح کرد: به منظور مشارکت دهی بیشتر این تشکل در تصمیم گیری ها و نقش آفرینی آن در تحقق اهداف متعالی اقتصاد مقاومتی از این پس خانه صنعت و معدن و تجارت در نشست های تخصصی، کارگروه های رفع موانع تولید و … حضور مستمر خواهد داشت.

وی همچنین افزود: به منظور افزایش سطح مشارکت و هم اندیشی فعالان عرصه صنعت و معدن استان، شناساندن هر چه بیشتر اهداف و وظایف خانه صنعت، معدن و تجارت به فعالان این عرصه و بیان برنامه ها و سیاست های راهبردی این تشکل، به زودی نشستی با حضور مدیران واحدهای صنعتی استان برگزار خواهد شد.

گفتنی است طی برگزاری انتخابات در مجمع عمومی از سوی ۱۳ انجمن تخصصی صنایع همگن، آقایان فرحمند پورعلی به عنوان رئیس، محمد رسول سماکچی نائب رئیس، ابراهیم آسایش به عنوان منشی، منصور شادمند عضو هیأت مدیره، بهمن نبی پور خزانه دار و محمود کوچکی به عنوان بازرس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گیلان برای مدت۳ سال انتخاب شدند.

tel final1

Share