به مناسبت اول خرداد روز جهانی تنوع زیستی

پرندگان شهری پارک ساحلی آستانه اشرفیه صاحب خانه شدند+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به مناسبت اول خرداد روز جهانی تنوع زیستی اداره حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به نصب لانه های پیش ساخته در پارک ساحلی آستانه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ،به مناسبت اول خرداد روز جهانی تنوع زیستی اداره حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به نصب لانه های پیش ساخته در پارک ساحلی آستانه کرد.

ابراهیم غلامی رییس حفاظت محیط زیست آستانه گفت در حاشیه مراسم پیاده روی خانوادگی که از حرم مطهر سید جلال الدین اشرف به طرف گلزار شهدای گمنام پارک ساحلی انجام شد به پیشنهاد حفاظت محیط زیست و با همیاری دانشگاه آزاد اسلامی آستانه ۵۰ عدد لانه چوبی روی درختان این پارک نصب شد.

غلامی افزود: این لانه ها با توجه به خصوصیات رفتاری و اکولوژیکی پرندگان شهری نظیر گنجشک سانان ساخته شده اند و لزوم توجه شهروندان به این گونه های ارزشمند را یادآور میشود.

در این مراسم که نماینده شهرستان، فرماندار و روسای اداره ها و جمع زیادی از مردم حضور داشتند به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

۱۱ ۴۴ ۵۵ ۶۶ ۸۸

tel final1

Share