عضو فراکسیون ولایت مجلس:

وزن فراکسیون ولایت بیشتر می‌شود/گلایه کردن به لاریجانی درست نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو فراکسیون ولایت مجلس می‌گوید فراکسیون متبوع خود در در چیدمان نیروهای خود در هیئت رئیسه مجلس دقت لازم را نداشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از باشگاه خبرنگاران ،اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر در مجلس با اشاره به طرح برخی مسائل مبنی بر انشعاب در فراکسیون ولایت مجلس، گفت: برخی تلاش می‌کنند تا انسجام داخلی فراکسیون ولایت را تضعیف کرده و نظرات شخصی خود را مطرح کنند.

abasi۱۲۲۱۰۳۰۲۱۸۲۴۳۶۹۳۰۴این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به ضعف‌های فراکسیون ولایت در کسب کرسی‌های هیئت رئیسه مجلس گفت: معتقدم این فراکسیون باید در چیدمان نیروهای خود برای کرسی‌های هیئت رئیسه مجلس دقت می‌کرد چرا که اگر این مهم اتفاق می‌افتاد ما قطعا نتایج بهتری کسب می‌کردیم.

عباسی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شنیده شده برخی از اعضای فراکسیون ولایت گلایه‌هایی مبنی بر ناکامی در کسب کرسی‌های هیئت رئیسه از آقای لاریجانی داشته‌اند، به نظر شما این قبیل گلایه‌ها به چه منظور بوده است. اظهار داشت: معتقدم افرادی که از سوی فراکسیون ولایت برای کسب کرسی‌های هیئت رئیسه داوطلب شدند پیش از شکل‌گیری این فراکسیون اعلام آمادگی کرده بودند که این مسئله باعث شد تا مقداری در جلب نظر تمامی افراد فراکسیون ناکام باشد بنابراین نمی‌توان این موارد ناکامی را برعهده شخصی چون علی لاریجانی گذاشت.

وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان خاطر نشان کرد: بدون شک فراکسیون ولایت تا سال آینده شکل و فرم محکمی به خود گرفته و قدرت فراکسیونی خود را در مجلس نشان خواهد داد.

tel final1

Share