کیهان جرمی مرتکب شده؟

واکنش وزیر ارشاد به چاپ تصاویر گوگوش و گلشیفته فراهانی‌ در صفحه اول کیهان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عکس امروز روزنامه کیهان را دیده‌ام اما اینکه این روزنامه با انتشار این عکس تخلفی کرده باشد باید در هیات نظارت بر مطبوعات مطرح شود.

janati2016-01-14_22-27-45به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا ،علی جنتی در حاشیه نشستی خبری که برای امضای تفاهم‌نامه سیاسی میان وزارت ارشاد و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده بود، در پاسخ به این پرسش که آیا روزنامه کیهان با انتشار تصاویر گوگوش، گلشیفته فراهانی و … در صفحه اول خود جرمی مرتکب شده است؟ توضیح داد: من هم این عکس را دیدم اما اینکه آیا انتشار این عکس تخلف است یا نه، باید در هیات نظارت بر مطبوعات مطرح شود تا اگر تخلفی صورت گرفته با روزنامه برخورد شود و در غیر این صورت به کارشان ادامه بدهند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مورد اضافه کرد: در بسیاری موارد دیده شده که نشریه‌ای مخالفت صریح با دولت دارد اما از آنجا که این مخالفت به معنای افترا، اتهامات ناروا، سیاه‌نمایی و … نبوده، تخلف به حساب نیامده است؛ در حالی که اگر شامل این موارد بشود تخلف است و باید با آن نشریه برخورد شود.

در زیر تصویری از روزنامه کیهان مشاهد می کنید:

۴۶۵۰۱۷۶_۱۹۱

tel final1

Share