مدیرکل اداری و مالی استانداری گیلان خبرداد

هزینه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی تنها برای یک سفر استانی احمدی نژاد به گیلان/مطالب مطرح شده‌ درباره هزینه‌ سفر کاروان تدبیر و امید به گیلان تکذیب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل اداری و مالی استانداری گیلان گفت: بررسی، تأیید و هزینه‌های سفر دولت به استان‌ها از منابع استانی تأمین نمی‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس،ایرج عاشوری بعد از ظهر امروز نسبت به انعکاس خبر «هزینه یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومانی در سفر رئیس جمهور به گیلان» واکنش نشان داد و این موارد را اتهامات کذب عنوان کرد.احمدی+نژاد+هفته+آینده++به+گیلان+می+آید

وی با بیان اینکه مطالب مطرح شده‌ اخیر درباره هزینه‌ سفر کاروان تدبیر و امید به گیلان تکذیب می‌شود، افزود: براساس اسناد موجود هزینه‌ انجام شده که بخشی از آن عمرانی نیز بوده به مراتب کمتر از آن چیزی است که اعلام شد.

مدیرکل اداری و مالی استانداری گیلان گفت: بررسی، تأیید و هزینه‌های سفر دولت به استان‌ها از منابع استانی تأمین نمی‌شود.

وی اضافه کرد: تنها در یکی از سفرهای استانی دولت دهم به گیلان در سال ۹۱، یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان براساس اسناد موجود هزینه شده است.

عاشوری با بیان اینکه چرا آقای کربلایی احساس تکلیف برای افشاگری نداشت، ادامه داد: آیا نشست خبری وی با موضوع بزرگداشت شهدای گرانقدر جای مطرح کردن اتهامات کذب به نهادهای مختلف است.

عاشوری خاطرنشان کرد: همچنین اظهارات اخیر در زمینه پرداخت هزینه اقامت وزیر راه و شهرسازی از سوی استانداری کذب محض است و اساساً تکذیب می‌شود.

وی متذکر شد: استانداری گیلان پیگیری قضایی درباره اتهامات وارده را حق قانونی خود می‌داند.

tel final1

Share