ندیمی در نشست شورای اداری شهرستان سیاهکل:

هرگز خود را نماینده ناموفق ندیده و نمی بینم/اگر در راستای پیگیری حقوق مردم،حقی از کسی ضایع شد یا آن را ندیدم و ناموفق بودم، از همه عذر خواهی می‌کنم/تا زنده ام در خدمت انقلاب هستم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ندیمی گفت: هرگز خود را به عنوان نماینده ناموفق ندیده و نمی بینم و در سطح کلان و ملی این گواهی موجود است که جزو موفق ترین و فعال ترین نمایندگان بوده ام.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،به نقل از همای گیلان ، ابوذر ندیمی در آخرین روزهای کاری خود در سمت نمایندگی مردم لاهیجان و سیاهکل باحضور در نشست شورای اداری شهرستان سیاهکل با اشاره به مسائل امنیتی و اطلاعاتی کشور، گفت: در راستای مباحث حوزه اطلاعات و امنیت باور داریم که ایران اسلامی جزو کشورهای بسیار موثر و موفق و صاحب نام است.nadimi_9261 (2)
وی افزود: اگر رشادت های نیروهای مدافع حرم در سوریه نبود امروز به جای درگیری با نیروهای داعش در سوریه می بایست در داخل کشور با این افراد که کشتن شیعه ها را از احکام و راهی برای ورود به بهشت میدانند به مبارزه می پرداختیم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در ادوار ششم، هفتم و نهم مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بحمدالله ۱۲ سال توفیق حضور در مجلس به عنوان نماینده مردم و ۱۲ سال به عنوان نماینده دولت ها در مجلس باشم و پیگیر مسائل و لوایح کشور باشم.

ندیمی اظهار داشت: هرگز خود را به عنوان نماینده ناموفق ندیده و نمی بینم و در سطح کلان و ملی این گواهی موجود است که جزو موفق ترین و فعال ترین نمایندگان بوده ام.

وی افزود: در این ۱۲ سالی که از سوی مردم در مجلس و ارتباطات بسیاری در سطح ملی داشتم، همواره تلاش کردم پیگیر خواسته ها و نیازهای مردم باشم، در سال ۷۹ که به عنوان نماینده وارد مجلس شدم بر خلاف عرف آن زمان که بیانیه های کشور تنها برای مسائل ملی صادر می شد، بیانیه ایی برای ارائه مشکلات سیاهکل تهیه کردم که در صحن مجلس نیز قرائت شد که در همین راستا بسیاری از خواسته های مردم در آن زمان محقق شد.

نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با وجود تمام کارهایی که انجام شد و خدماتی که انقلاب در کشور انجام داد، اما هنوز مشکلات بسیاری وجود دارد که باید برای رفع آن ها گام برداشت.

ندیمی خاطر نشان کرد: خدا را شاکرم که به عنوان یک فرزند از قشر کشاورز ۱۲ سال به عنوان نماینده مردم در مجلس حضور داشتم و به رفع مشکلات مردم و کشور بپردازم، در حال حاظر نظام نیز به این امر آگاهی داشته و پیشنهادات بسیاری شده تا خدمت به مردم را در جایگاه های مختلف ادامه دهم.

وی تلخ ترین موضوعی که در مجلس با آن مواجه بود را علاقه مندی برای حل مشکلات مردم دانست که به دلیل کمبود منابع این امر میسر نمی شد.

ابوذر ندیمی اضافه کرد: شرایط برای مجلس آینده که طی روزهای آتی شروع به کار خواهد کرد، به دلیل تنوع افکار و نزدیک بودن اکثریت ها سخت تر از مجلس های گذشته است زیرا ممکن است به جای بررسی مسائل اساسی و چالش های موجود بیشتر گروه کشی های سیاسی را مد نظر قرار دهند.

وی از اینکه ای روزها بسیاری ذهن خود را مشغول انتخاب رئیس مجلس و رئیس جمهور آینده کرده اند انتقاد کرد و یادآور شد: انتخاب هر فردی به عنوان رئیس مجلس یا رئیس جمهور تغییری در هدف نظام ایجاد نخواهد کرد و نباید مشکلات مردم را تحت اشعاع انتخاب افراد قرار داد.

ابوذر ندیمی با بیان اینکه تا زنده ام در خدمت انقلاب هستم و تا زمانی که حکومت مرا بخواهد خواهم بود اظهار داشت: خدارا شاکرم که در ۳۸ سال از عمر انقلاب حضور داشتم و در این مدت هرگز مسائل شخصی را به مسائل ملی و مردم ترجیح ندادم.

وی در پایان گفت: اگر در راستای پیگیری حقوق مردم، حقی از کسی ضایع شد یا آن را ندیدم و اگر در پیگیری مشکلات مردم ناموفق بودم، از همه عذر خواهی میکنم.

در پایان به پاس زحمات ابوذر ندیمی به عنوان نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اهدای لوح تقدیر از وی تقدیر بعمل آمد.

tel final1

Share