نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

نباید اجازه نفوذ به دشمن را داد/دشمنان از ایران اسلامی می‌ترسند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان از ایران اسلامی می‌ترسند به‌خاطر این که با منطق درست در برابر ابرجنایتکاران عالم ایستاده و از قدرت سیاسی، علمی و نظامی بالایی برخورداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم, آیت الله رضا رمضانی در سخنرانی بین‌الصلاتین نماز جمعه در املش, اظهار داشت: اگر پرسیده شود که اسلام چگونه دینی است باید گفت: دین ادب و احترام و حسن خلق و مقاومت؛ اگر انسان بخواهد قیام کند باید به ایمان و عمل صالح دست یابد تا ابتدا به حیات پاک و سپس سعادت برسد و در این مسیر هم به لطف خدا محبوب می‌شود.photo_2016-05-28_20-54-31

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری, گفت: انسان باید اول از خویش شروع کند و به اصلاح خویش بپردازد و به ایمان برسد و همان‌گونه که خدا به توسعه ایمان سفارش کرده, مرحله به مرحله به افزایش ایمان خویش اقدام کند.

رئیس مرکز مطالعات اسلامی هامبورگ, افزود: جامعه ایمانی با جامعه غیرایمانی متفاوت است و فرق بین جامعه ایمانی با غیر ایمانی در آن است که انسان مؤمن در جامعه ایمانی, هم خویش را می‌بیند و هم سایر مؤمنین جامعه را و انسان در این جامعه هم به ایمان و هم به عمل صالح و عقیده پاک توجه ویژه دارد.

آیت الله رمضانی اظهار کرد: انسان اگر درست اصلاح شود و شخصیت او درست شکل بگیرد, خداوند به او عظمت، شخصیت و محبوبیت همراه با مذهبیت می‌دهد و پیامبر گرامی اسلام(ص) برای این آمد تا انسان به کرامت اخلاقی برسد و اسلام به دو مقاومت که همان مبارزه با دشمن درون و برون است تأکید می‌کند.

وی افزود: خدا پیامبر اسلام را به حسن خلق سفارش کرد و پیامبر هم با حسن خلق و اخلاق حسنه که الگوی همیشگی برای همه انسان‌ها است توانست بر جامعه آن روز عرب شبه جزیره سیطره اخلاقی پیدا کند که خدا هم این سیطره اخلاقی پیامبر را می‌ستاید و جامعه اسلامی باید از این ایمان و صلابت و سعادت برخوردار باشد و برای تحقق آن باید هرکس کار اصلاح را از خویش شروع کند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به تأکیدات مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در روز گذشته اشاره کرد و گفت: درست آن است برای آن که بتوانیم بر دشمنان اسلام و مسلمین فائق آئیم باید از قدرت کافی برخوردار باشیم و آن را به رخ مستکبرین عالم بکشیم.

رئیس مرکز مطالعات اسلامی هامبورگ, تصریح کرد: حکومت و حاکمیت اسلامی باید از قدرت بالایی برخوردار باشد و درصدد احیاء قوانین قرآن و اسلام باشد نه مانند بعضی از کشورهای به ظاهر اسلامی که در خدمت کشورهای استکباری‌اند و عزت و عظمت هم ندارند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان از ایران اسلامی می‌ترسند به‌خاطر این که با منطق درست در برابر ابرجنایتکاران عالم ایستاده و از قدرت سیاسی، علمی و نظامی بالایی برخورداریم و از مرگ در راه خدا نمی‌هراسیم و این را از قیام و نهضت عاشورای حسینی به ودیعه گرفته‌ایم.

آیت الله رمضانی افزود: ما با دسترسی به غنی‌سازی هسته‌ای تا میزان بیست درصد و برخورداری از موشک‌های دوربرد به زیر ساخت‌های محکم دفاعی و علمی دست یافته ایم و این که موشک‌های ما, رژیم اشغالگر قدس را نشانه گرفته و آماده شلیک‌اند؛ دشمن را بیم‌ناک و هراسان کرده است و آنان از این اسلام می‌ترسند نه اسلامی را که بعضی از کشورهای منطقه و مسلمان ادعای آن را دارند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری, گفت: باید دشمن را خوب شناسایی کرد و در برابر تهاجم و توطئه‌های او مبارزه و مقابله کرد و اجازه نفوذ به دشمن را نداد لذا اگر همه کشورهای مسلمان به این رویکرد روی آورند دشمن فرصت نفس کشیدن را هم نخواهد داشت.

آیت الله رمضانی افزود: امروز خبرگان رهبری تمام توان خویش را برای حفظ و رشد روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند گذاشت و همه وظیفه دارند براساس آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای عزیز و سفارش مقام معظم رهبری برای حفظ ادبیات انقلاب اسلامی ایران حرکت و تلاش کنند و نباید ادبیات انقلاب اسلامی ایران ذره ای خدشه دار شود.

tel final1

Share