مدیرعامل قوی سپید انزلی در گفتگو با دیارمیرزا

می‌خواهیم افتخارات بزرگی برای انزلی کسب کنیم/تشکیل آکادمی فوتبال ساحلی قوی سپید

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل قوی سپید انزلی در خصوص روند جذب و حضور ۲ بازیکن برزیلی به نامهای «تیاگو فیلزارادو و سزار استیوز» در این باشگاه خاطر نشان کرد: یکی از شاخصه‌های اساسی و انگیزه جذب بازیکنان خارجی تدوین و تشکیل آکادمی فوتبال ساحلی قوی سپید در شهرستان بندرانزلی است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا غمگسار صابری مالک و مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی قوی سپید بندر انزلی در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه فوتبال امروزه دردنیا بیش از اینکه یک ورزش محسوب گردد به عنوان یک پدیده تاثیرگذار اجتماعی مطرح است اظهار کرد: فوتبال ساحلی ایران فعالیت بسیار خوبی در سطح لیگ‌های آقایان و بانوان داشته است و مطمئناً وجود این لیگ‌های خوب یکی از پشتوانه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تلقی و به عنوان یکی از نیروهای مقتدر در سطح جهانی محسوب می‌گردد.photo_2016-05-31_21-56-00
غمگسار با اشاره به استعدادهای بالای فوتبال انزلی اظهار کرد: فوتبال در لایه لایه‌های زندگی قشر جوان و پیر مردم این شهر رخنه کرده است و این موضوع به‌وضوح قابل لمس است.
مدیرعامل قوی سپید انزلی افزود: پس از شوک سنگین ناشی از باخت و سقوط تیم محبوب شهرمان ملوان بندر انزلی امروز مصمم هستیم با استفاده و بهره گیری از ظرفیت غنی موجود در شهر و حمایت دوستداران فوتبال بار دیگر نام شهرمان را این بار در عرصه فوتبال ساحلی در سطح قهرمانی کشور برسانیم.

وی با اشاره به پتانسیل بالای انزلی در رشته‌های ورزشی گفت: به یقین می‌توانیم بگوییم که می‌توان با مشارکت و همدلی مردم آینده روشنی را در عرصه‌های کشوری و حتی بین المللی ترسیم نماییم.

غمگسار با بیان اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی فوتبال ساحلی قوی سپید انزلی تیمی ریشه دار و پرسابقه می‌باشد و تجارب خوبی در فوتبال ساحلی دارد یادآور شد: هم اکنون این باشگاه دارای ملی پوشان تاثیرگذار و ارزشمندی است که می‌خواهیم از تجارب آنان بهره مند شویم و با این تعامل و یک برنامه ریزی مدون و مناسب و به روز افتخارات بزرگی برای شهر انزلی کسب نماییم.

مدیرعامل قوی سپید انزلی تلاش همه جانبه کادر فنی و بازیکنان را مؤثر در کسب پیروزی‌های این تیم دانست و گفت: از طرفی دیگر با توجه به تمرینات منظم و خوبی که داشته‌ایم به شرایط و آمادگی لازم برای مسابقات رسیده‌ایم و از حریفان نیز شناخت کامل داریم و در این فصل حضور پرقدرتی در لیگ برتر خواهیم داشت و بسیار خرسندیم که با پیروزی آغاز نموده‌ایم. کسب این پیروزی‌ها و ادامه این روند رو به رشد اتفاقی نیست و یقین داریم در آینده نه چندان دور شاهد تیمی منسجم و قدرتمند خواهیم شد.

غمگسار با بیان اینکه بازیکنان ما در آزمون‌های سخت و دشوار شایستگی خود را در سطح لیگ برتر کشور به نمایش می‌گذارند اظهار کرد: این روزها، روزهای ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ فوتبال ساحلی شهرستان بندرانزلی است و تا این لحظه برترین گل زن و بهترین خط دفاع در لیگ برتر داریم.

وی با قدردانی از پوشش رسانه‌ای رقابت‌های فوتبال ساحلی توسط دیارمیرزا اظهار کرد: این مساله یکی از نکات قابل توجه و تأمل می‌باشد و نشان دهنده ارزش رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی است و شایسته است مسئولین امر نسبت به این مهم تدبیری اتخاذ فرمایند.

مدیرعامل قوی سپید انزلی در خصوص روند جذب و حضور ۲ بازیکن برزیلی به نامهای «تیاگو فیلزارادو و سزار استیوز» در این باشگاه خاطر نشان کرد: یکی از شاخصه‌های اساسی و انگیزه جذب بازیکنان خارجی تدوین و تشکیل آکادمی فوتبال ساحلی قوی سپید در شهرستان بندرانزلی است.

این مدیر ورزشی افزود: همانگونه که استحضار دارید در فوتبال روز دنیا در تیمهای پایه استعدادنگری و ضابطه اندیشی نقش اساسی دارد با این نگرش و اهداف از پیش تعیین شده و در جهت استعدادیابی و کشف و پرورش آن در سطح پایه نوجوان و جوانان هستیم که با کشف استعدادها آینده باشگاه و فوتبال ساحلی کشور را تأمین کنیم و از این جهت زیرساخت‌ها نیز فراهم گردیده است.

وی ادامه داد: اگر برنامه‌ها به خوبی دنبال شود و حمایتهای لازم از سوی مدیران شهرستان و استان نیز صورت گیرد، شاهد پیشرفت و تعالی فوتبال ساحلی در شهرستان بندرانزلی خواهیم بود.
غمگسار صابری خاطرنشان نمود: هواداران جزو ارزشمندترین سرمایه‌های یک باشگاه محسوب می‌گردند که با حمایت و وفاداری نقش کلیدی در کسب موفقیت در عرصه ورزش است و این پایبندی و دلبستگی شدید و پرشور و حرارت مردم فهیم شهرستان بندر انزلی به ورزش فوتبال قابل رویت است که می‌بایست در این حوزه مهم توجه بیشتری نمود.

photo_2016-05-31_21-55-57مدیرعامل قوی سپید انزلی با بیان اینکه من علاقه‌ای ندارم راجع به تیم ملی فوتبال ساحلی صحبت کنم یادآور شد: ترجیح می‌دهم به‌طور شفاف نگرانی‌هایمان را به دور از هرگونه تعارفات بیان کنم. تیم قوی سپید انزلی بازیکنان ارزشمند دارد که لایق و شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی می‌باشند و می‌بایست مورد عنایت سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی قرار گیرد.

وی از سوی دیگر برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به لحاظ حساسیت مسابقات لیگ برتر و حضور بازیکنان در اردو تیم ملی از یک سو و مصدومیت آنان یکی از مشکلات اساسی نام برد که در این خصوص باید چاره اندیشی نمود.

غمگسار گفت: رقابت‌های فوتبال ساحلی لیگ برتر کشور به اوج حساسیت خود رسیده است و در صورت کوچکترین لغزش در دیدارها باعث خارج شدن ازکورس مدعیان خواهد شد چه اینکه نتیجه بازیها تأثیر بسیار زیادی در تغییر جایگاه تیمها در جدول رقابتها دارد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه تیم ما موفق شد نتایج خوبی را کسب نماید و این باعث شده است تا تیم از لحاظ روحی و روانی در شرایط ایده آل قرار بگیرند و با انگیزه و توان بیشتری به دیدارهای بعدی بروند.

مدیرعامل قوی سپید انزلی در پایان گفت: یقین داریم این موفقیت بدون همکاری و مساعدت ریاست محترم سازمان منطقه آزاد انزلی جناب آقای مهندس مسرور و ریاست محترم هیات فوتبال شهرستان بندر انزلی جناب آقای رمضانی محقق نمی‌شد و واقعیت جز این نیست و از این حیث کمال تشکر را از این عزیزان دارم.

وی افزود: جا دارد از ریاست محترم دپارتمان فوتبال ساحلی سرکار عالی خانم شهریاری که فردی صاحب اندیشه و دلسوز و با غایت ضابطه مند و متخلق به اخلاق نکو هستند قدردانی کنم که با همه دغدغه خاطر و دلمشغولی‌های فراوان در این حوزه صادقانه فعالیت می‌نمایند. امیدواریم در سایه پروردگار متعال و حمایتهای مسئولین و هواداران شاهد رشد و شکوفایی و پیروزی پیاپی تیم فوتبال ساحلی قوی سپید باشیم تا موجبات شادی مردم انزلی را فراهم سازیم.

tel final1

Share