فرشاد پیوس:

می‌خواهم در رشت بمانم و سرمربی سپیدرود باشم/مردم رشت و سپیدرود را دوست دارم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پیوس درباره آخرین وضعیت خودش و باشگاه سپیدرود رشت، گفت: من می‌خواهم در رشت بمانم و سرمربی سپیدرود باشم. واقعا مردم رشت و تیم سپیدرود را دوست دارم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیرمیرزا به نقل از ایسنا, فرشاد پیوس درباره وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پر‌‌‌‌سپولیس، اظها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر کرد: پر‌‌‌‌سپولیس تا به امروز در امر نقل و انتقالات خوب عمل نکرده است. زمان به سرعت در حال‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سپری شدن است و مسئولان باشگاه پر‌‌‌‌سپولیس دست روی دست گذاشته‌اند و استقلالی‌ها بازیکنان مدنظر برانکو را جذب می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. شما ببینید هر بازیکنی که برانکو روی آن دست می‌گذارد سر از استقلال در می آورد. چرا باید این اتفاق بیفتد؟pioso_2016-05-26_22-50-13

وی افزود: مسئول نقل و انتقالات باشگاه ضعیف عمل می‌کند و همین موضوع به باشگاه لطمه می زند در حای که چند روز دیگر تمرینات تیم شروع خواهد شد هنوز تکلیف خیلی از بازیکنان فصل گذشته مشخص نیست و اصلا مشخص نیست قرار است با چند نفر تمرینات شروع شود. بعد هم که تیم نتیجه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نگیرد برانکو را مقصر ناکامی‌ها می دانند. با خود نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گویند که تیم را دیر بسته‌اند و بازیکنان نتوانسته دوران آماده سازی پیش فصل را خوب طی کند.

پیشکسوت باشگاه پر‌‌‌‌سپولیس ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ضافه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: پر‌‌‌‌سپولیس سال بعد باید در سه جام بجنگد. آنها باید تیمی را ببندند که در سه جام مدعی باشد. در طول فصل بازیکنان با مصدومیت و محرومیت مواجه می شوند. بنا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌این باید تیمی بسته شود که کمبود بازیکن احساس نشود. به اعتقاد من تیم پرسپولیس در پست مهاجم نیاز به یک گلزن شش دانگ دارد. در پست هافبک هم نیاز به یک بازی ساز داریم. البته تیم فصل گذشته در خط دفاع هم مشکلاتی داشت که باید بر طرف شود. هرچند ابتدا باید تکلیف بازیکنان قدیمی مشخص شود، یعنی اگر بازیکنی قرار است نماند، هر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ چه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ز‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر تکلیفش مشخص شود.

پیوس درباره آخرین وضعیت خودش و باشگاه سپیدرود رشت، گفت: من می‌خواهم در رشت بمانم و سرمربی سپیدرود باشم. واقعا مردم رشت و تیم سپیدرود را دوست دارم. رشتی‌ها هو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ران خونگرمی هستند که به من لطف داشته‌اند. در آخرین جلسه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای که با مسولان باشگاه داشتم به آنها گفتم که تسویه حساب فصل قبل را انجام بدهند تا بعد بنشینیم و درباره قرارداد فصل جدید صحبت کنیم. آنها هم قرار است در هفته‌ آینده درباره این موضوع تصمیم گیری کنند. اما در پایان باز هم می‌گویم که دوست دارم در رشت بمانم و کار کنم.

tel final1

Share