خیرخواه رفت و اتحاد آمد

معاون جدید درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان معرفی شد/یوسف زاده چابک: نظارت، مهمترین وظیفه حوزه معاونت درمان است+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طی مراسمی از زحمات دکتر جلال خیرخواه تقدیر و دکتر حسین اتحاد به عنوان معاون جدید درمان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طی مراسمی از زحمات دکتر جلال خیرخواه تقدیر  و دکتر حسین اتحاد به عنوان معاون جدید درمان معرفی شد.showimage (1)

در این مراسم دکتر یوسف زاده چابک با بیان اینکه برگزاری اینگونه مراسم نوعی جابجایی مسئولیت هاست، اظهار کرد: هر شخصی که مسئولیتی را می پذیرد قابل احترام است و باید مورد قدردانی قرار گیرد و فردی که مسئولیت معاونت درمان را بر برعهده می‌گیرد بار سنگینی بر دوش خواهد داشت زیرا یکی از رسالت های مهم دانشگاه تضمین سلامت مردم است.

وی بااشاره به اینکه بیماریهای غیرواگیر یکی از تهدیدهای بزرگ جامعه است که سلامت انسان را به خطر می اندازد، گفت: یکی از سیاست های وزارت بهداشت و دانشگاه پرداختن به بیماریهای غیرواگیر و ارتقا سطح کیفی فعالیت های درمانی است . در این راستا نظارت ، مهمترین وظیفه حوزه معاونت درمان می باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تقدیر از زحمات دکتر خیر خواه، خاطر نشان کرد: دکتر خیرخواه در سمت معاون درمان،  منشا خدمات بسیاری بودند و عدالت را در مدیریت رعایت می کردند و همواره روحیه ای پرنشاط داشتند و جزو سرمایه های پرتوان دانشگاه محسوب می شوند.

وی با اشاره به عملکرد دکتر اتحاد در سمت معاون آموزشی بیمارستان پورسینا ، از ایشان بعنوان یکی از افراد صاحب نظر  در حیطه درمان یاد کرد  و افزود: دکتر اتحاد دیدگاههای خاصی در این حیطه دارند و امیدوارم  در سمت جدید،  منشا تحولات خوبی در دانشگاه باشند.

دکتر خیرخواه نیز طی سخنانی ضمن تشکر و قدردانی از ریاست دانشگاه  و کارکنان حوزه معاونت درمان گفت: انتخاب و انتصاب  معاونین،  یکی از احتیارات ریاست دانشگاه بوده  و قابل احترام است و با توجه به  توانمندیهای جناب آقای دکتر اتحاد ، مطمئن هستم ایشان در پیشبرد اهداف دانشگاه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد. وی افزود: اینجانب نیز در دوران مسئولیت خود نهایت تلاش خود را راستای ارتقای سلامت استان بکار گرفته و عدالت را در بین کارکنان رعایت نمودم.

در ادامه دکتر حسین اتحاد معاون جدید درمان ضمن تشکر از دکتر خیر خواه اظهار داشت: شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نام گرفته است به معنای بهینه خرج کردن است . در این راستا بار سنگینی بر دوش حوزه درمان خواهد بود که هدف نهایی آن ارتقاء سلامت جامعه است . امیدوارم بتوانیم با تعامل و همفکری،  شرایط را به نحو مطلوبی فراهم آوریم  تا شاهد توزیع عادلانه منابع معنوی و مادی و در نهایت ارتقای شاخص های سلامت جامعه باشیم .

گفتنی است:  در پایان این مراسم حکم انتصاب معاونت درمان  به دکتر حسین اتحاد  اعطاء و با اهدای لوح تقدیر از تلاش های دکتر جلال خیرخواه قدردانی شد.


tel final1

Share