مشکلات دو روستای انزلی با حضور بخشدار مرکزی شهرستان بررسی شد+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا منوچهر عاشوری بخشدار مرکزی انزلی به منظور بررسی مشکلات روستاهای سیاه خاله سر و اشبلا با اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای مذکور دیدار کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا منوچهر عاشوری بخشدار مرکزی انزلی به منظور بررسی مشکلات روستاهای سیاه خاله سر و اشبلا با اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای مذکور دیدار کرد.photo_2016-06-11_13-08-53

کوچکی رییس شورای اسلامی «سیاه خاله سر» مشکلات اساسی این روستا را آب اشامیدنی عنوان کرد و گفت: علیرغم پیگیریهای زیادی که در خصوص تقویت و توسعه آب اشامیدنی انجام شده اما تاکنون موفق به حل کامل مشکل نشده ایم و تقاضای پیگیری داریم.
وی همچنین درخواست کرد جهت رفاه مردم بوستان روستایی احداث شود. روکش آسفالت دیگر درخواستی بود که توسط رییس شورا بیان شد.

سپس بخشدار مرکزی از پروژه بزرگ تقویت و توسعه روستاهای غرب شهرستان خبر داد و گفت: در آینده نزدیک شاهد بهره برداری آب اشامیدنی در این روستا وسایر روستاها خواهیم بود.

عاشوری گفت:روستای سیاه خاله سر و تعدادی دیگر از روستاهای انزلی در طرح اسفالت  بافت های اصلی وفرعی قرار دارند که به محض تخصیص اعتبار از سوی بنیاد مسکن آسفالت خواهند شد.

وی در خصوص بوستان روستایی اظهار کرد: زمین برای احداث بوستان روستایی تهیه شده و پیگیریهای لازم را از طریق اداره کل روستایی و شوراهای استانداری بعمل خواهیم آورد.

گفتنی است بخشدار مرکزی سپس از روستای اشبلا بازدید و مشکلات روستا را که در خصوص اجرای پروژه گردشگری پارک روستایی و روکش اسفالت و آب اشامیدنی بود مورد بازدید قرار داده و مقرر شد تا از طریق مسئولین ذیربط پیگیری های لازم به عمل آورده شود.


tel final1

Share