با موافقت نوبخت

مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی منصوب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با موافقت محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و طی حکمی از طرف بردیا صدرنوری رئیس حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل این سازمان، سیدرضا سیددانش به عنوان مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای سازمان برنامه‌ریزی منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس, «سیدرضا سیددانش» مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی شد.danesh_2675
با موافقت محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و طی حکمی از طرف بردیا صدرنوری رئیس حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل این سازمان، سیدرضا سیددانش به عنوان مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای سازمان برنامه‌ریزی منصوب شد.

در بخشی از این حکم خطاب به سیددانش آمده است: با عنایت به تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی و حسب موافقت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، بدین وسیله به عنوان مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور منصوب می‌شوید.

 سیدرضا سیددانش با ۲۰ سال سابقه کار، گوینده رسمی سازمان صدا و سیما بوده و در بیش از ۴۲۱ عنوان برنامه رادیویی و تلویزیونی به عنوان تهیه‌کننده، نویسنده و گوینده حضور داشته است.

سیددانش، در کارنامه خود عضویت در شورای سردبیری پایگاه‌های خبری، مدیریت مرکز فرهنگی فجر، مرکز رسانه‌ای مهر، سرپرستی واحدهای شبکه استانی و عضویت در گروه مطالعاتی نخبگان را دارد.

این فعال فرهنگی گیلان بین سال‌های ۷۷ تاکنون مشاور و عضو گروه برپایی ۳۲۲ یادواره شهدا، سمینار، همایش و کنفرانس ملی و استانی نیز بوده است.

تهیه‌کنندگی فیلم مستند «زائر»، کارگردانی مستند «آن سر آسمان‌سای» با محوریت اربعین، نویسندگی ۳۲ عنوان مقاله در موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی و نیز تهیه‌کنندگی و نویسندگی ویژه برنامه‌های سفر مقام معظم رهبری، سالگرد ارتحال حضرت امام(ره)، انتخابات، روز جهانی قدس، راهپیمایی ۲۲ بهمن، هفته دفاع مقدس و… از دیگر فعالیت‌های سیددانش است.

tel final1

Share