حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا شفیعی

مسئول دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی در گیلان تغییر نکرده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا شفیعی مسئول دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی در گیلان در گفت و گو با احرارگیل اظهار کرد: بنده قریب ده سال این سمت را در گیلان برعهده دارم و تا کنون نه معظم له و نه دفتر ایشان چنین تغییری را به بنده اطلاع نداده اند.

photo_2015-12-26_11-00-45به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا شفیعی مسئول دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی در گیلان در گفت و گو با احرارگیل اظهار کرد: بنده قریب ده سال این سمت را در گیلان برعهده دارم و تا کنون نه معظم له و نه دفتر ایشان چنین تغییری را به بنده اطلاع نداده اند.
وی به معرفی آقای مهدی مجرد به عنوان مسوول دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی در گیلان واکنش نشان داد و افزود: آقای مجرد به عنوان نماینده در امور حسبیه معرفی شده است که چیز جدیدی نیست.

نماینده اسبق مردم فومن و شفت خاطر نشان ساخت: مراجع محترم تقلید در هر استان و یا شهرستان ممکن است در امور حسبیه نمایندگان متعدی را معرفی کنند. که در گیلان آقای مجرد هم یکی از انهاست .

وی افزود: هم اکنون اینجانب بعنوان نماینده حضرت آیت العظمی امام خامنه ای و تعدادی از مراجع معظم دیگر در گیلان در همین راستا انجام وظیفه می نمایم.

tel final1

Share