در همایش «نجات تالاب عینک»

مرجانه گلچین هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون کشور سفیر تالاب عینک شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مرجانه گلچین امروز در همایش «نجات تالاب عینک» که در کنار تالاب عینک برگزار شده بود حضور داشت و با بیان اینکه باید به محیط زیست خود بیش از این اهمیت دهیم گفت: برای داشتن فردای بهتر باید همه ما دست در دست هم بدهیم و محیط زیستی سالم را بوحود اوریم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مرجانه گلچین امروز در همایش «نجات تالاب عینک» که در کنار تالاب عینک برگزار شده بود حضور داشت و با بیان اینکه باید به محیط زیست خود بیش از این اهمیت دهیم گفت: برای داشتن فردای بهتر باید همه ما دphoto_2016-06-10_21-39-23ست در دست هم بدهیم و محیط زیستی سالم را بوحود اوریم.

وی با اشاره به اینکه این سرزمین متعلق به آیندگان است و از گذشتگان به ما رسیده است و ما نیز باید در حفظ و حراست این گوهر گرانبها بکوشیم گفت: من خودم اگر جایی زباله باشد خم می شوم و آن را از زمین بر می دارم و این برایم افتخاریست که به زمین زندگیم ارزش می گذارم.

در پایان سخنان این هنرمند، اعضای سازمان مردم نهاد «سرزمین ایده آل ما» مرجانه گلچین را به عنوان سفیر تالاب عینک معرفی کردند و کاور این سمن را به وی اهدا کردند.

photo_2016-06-10_21-39-19

tel final1

Share