در گفتگوی نماینده انزلی با دیارمیرزا عنوان شد

مراحل قانونی انتقال امتیاز نفت به ملوان در حال انجام است/منافع برخی به خطر افتاده و برای همین اعتراض می‌کنند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خسته بند با بیان اینکه ملوان در لیگ قبلی قربانی برخی اتفاقات شده است, یادآور شد: کسانی که با این انتقال مخالفت هستند و اعتراض می کنند منافع آنها به خطر افتاده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پیرو حواشی بوجود آمده در خصوص برنده شدن ملوان در مزایده خرید امتیاز نفت تهران و مخالفت فدراسیون فوتبال با انجام این انتقال حسن خسته بند نماینده مردم انزلی در گفتگو با دیارمیرزا ضمن قانونی خواندن انتقال نفت به انزلی اظهار کرد: هم اکنون روال قانونی انتقال در حال طی شدن است و قانون تجارت نیز می گوید که مالک باید پیش شرط ها را تعیین کند و فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال در این زمینه اختیار قانونی ندارند.khasteband_0884

خسته بند با بیان اینکه در گذشته نیز چنین انتقالاتی انجام شده است اظهار کرد: تیم های پیکان و سایپا در گذشته از تهران به شهرستان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه ملوان در لیگ قبلی قربانی برخی اتفاقات شده است, یادآور شد: کسانی که با این انتقال مخالفت هستند و اعتراض می کنند منافع آنها به خطر افتاده است.

نماینده مردم انزلی متذکر شد: فدراسیون فوتبال بهتر است به جای اینگونه مداخلات با فساد در فوتبال و بازیکن سالاری مقابله کند.

خسته بند با بیان اینکه برخی افراد در حال فرافکنی هستند, اظهار داشت: ملوان از قدمتی ۵۰ ساله برخوردار بوده و بازیکنان بزرگی نظیر سیروس قایقران, غفور جهانی و سیدجلال حسینی را به تیم ملی تقدیم کرده است.

وی افزود: ملوان تنها تیم شمال کشور است که طی چند سال گذشته در سطح اول فوتبال ایران حضور مداوم داشته است.

خسته بند از کمک های رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر نفت در خرید امتیاز تیم نفت توسط ملوان قدردانی کرد و گفت: اگر کارشکنی آقایان ادامه داشته باشد باشگاه نفت تهران خود را منحل می کند و در این صورت نیز ملوان به صورت اتوماتیک وارد لیگ برتر می شود.

نماینده مردم انزلی با اشاره به اینکه برخی برای مطرح کردن خود با خرید امتیاز توسط ملوان مخالفت می کنند , تصریح کرد: قانون تجارت همه چیز را مشخص کرده و کاملا شفاف است.

وی در خصوص انتخاب سرمربی جدید ملوان و انتخاب فرهاد پورغلامی به جای احمدزاده با وجود ماندن یک سال از قرارداد احمدزاده با ملوان اظهار کرد: در این خصوص باید مسئولان باشگاه اظهار نظر کنند و بنده وارد مسائل ریز و فنی نمی شوم.

tel final1

Share