استاندار گیلان در همایش حامیان دولت تدبیر و امید در تالش

مدیرانی که با دولت همراه نباشند در دولت جایی نخواهند داشت/برخی نمی خواهند عینک غبار آلود خود را پاک کنند / آثار اقتصاد مقاومتی بیشتر نمایان خواهد شد/مشخص نشد ۷۰۰ میلیارد دلار درآمد نفتی چه شد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان با بیان اینکه سکان دولت را کسانی می گیرند که با اندیشه های دولت همراه باشند گفت : مگر می شود مسئول دولتی بگوید بنده سیاسی نیستم و در راستای سیاستهای دولت حرکت نمی کنم که اگر چنین باشد مطمئناً مجری خوبی هم نخواهی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در همایش حامیان دولت تدبیر و امید در تالش با بیان اینکه پاسخ منتقدان بی انصاف را با عمل صالح و خدمت بیشتر به مردم بدهید افزود : برخی افراد نمی خواهند عینک غبار آلود خود را در برابر خدمات دولت پاک کنند و دستاوردهای را ببینند.اصلی_۲

دکتر نجفی در این  همایش که به مناسبت گرامیداشت ۲۴ خرداد سالروز پیروزی دولت تدبیر و امید در انتخابات برگزار شد با بیان اینکه دولت تدبیر و امید از عنایات و حمایت های رهبر معظم انقلاب در بخش های مختلف بهره مند است افزود : اقتصاد مقاومتی دغدغه رهبری و مردم است و دولت نسبت به آن اهتمام دارد .

استاندار گیلان با تاکید براینکه باید به گونه ای عمل کنیم تا مردم نتایج اقتصاد مقاومتی را با اقدام و عمل ما شاهد باشندافزود :مردم هر چه بیشتر آثار اجرای اقتصاد مقاومتی را در دولت یازدهم خواهند دید .

استاندار گیلان با بیان اینکه برخی افراد نمی خواهند عینک غبار آلود خود را در برابر خدمات دولت پاک کنند و دستاوردها را ببینند افزود : پاسخ منتقدان بی انصاف را با عمل صالح و خدمت بیشتر به مردم بدهید.

وی با بیان اینکه ملت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ با تدبیر و امید ۲۴ خرداد را ایجاد کردند افزود : این پیروزی با تلاش تدبیر گونه و  امید به فردایی بهتر ایجاد شد .

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه برای درک بهتر اقدامات صورت گرفته دولت تدبیر و امید باید فضای نامناسب اقتصادی ، سیاسی و منطقه ای را در ۳ سال گذشته به یاد آوریم افزود : در آن دوران صاحبان اندیشه و قلم به دنبال تدبیر و بهود شرایط  بودند.

نماینده عالی دولت در گیلان به درآمد بالای ۷۰۰ میلیارد دلاری  در طی ۷ سال در دولت گذشته اشاره کرد و افزود : متاسفانه با این میزان بالای در آمد ارزی ، کشور با تورم بالای ۴۰ درصدی مواجه بود و مشخص نشد این همه پول به کجا رفت .

دکتر نجفی با بیان اینکه در دولت گذشته شاهد معاملات نفتی در دریا بودیم افزود : الحمد ا… اکنون نفت کشورمان در مزایده های بین المللی و با بالاترین قیمت های بازار به فروش می رسد .

استاندار گیلان با بیان اینکه فرزندانی همچون شما با اندیشه های تدبیر و امید ، ۲۴ خرداد را به وجود آوردند و هنوز نیز مظلوم هستند افزود : متاسفانه این افراد گاهی توسط افرادی که تصمیم گیر هستند مورد تعرض قرار می گیرند .

دکتر نجفی با بیان اینکه مدیرانی که با دولت همراه نباشند در دولت جایی نخواهند داشت افزود : بنده نمی پذیرم نیروی سیاسی و اجرایی ، نتواند اندیشه های دولت را درک کند .

استاندار گیلان با بیان اینکه سکان دولت را کسانی می گیرند که با اندیشه های دولت همراه باشند  گفت  : مگر می شود مسئول دولتی بگوید بنده سیاسی نیستم و در راستای سیاستهای دولت حرکت نمی کنم که اگر چنین باشد مطمئناً مجری خوبی هم نخواهی شد .

وی با اشاره به محدودیت های اعتباری دولت و اداره کشور با درآمد کمتر از ۲۰ میلیارد دلار در سال گذشته افزود : در پایان  سال ۹۴ ، ۸۵ درصد از روستاهای استان از نعنمت گاز برخوردار خواهند شد .

وی گیلان  را در شاخص های مختلف زیر بنایی در روستا بویژه گاز رسانی در کشور پیشرو دانست ابراز امیدواری کرد : انشاء ا… در نیمه نخست سال ۹۶ به کلیه روستاهای بالای ۲۰ خانوار گیلان گاز رسانی خواهد شد .

نماینده عالی دولت در گیلان با انتقاد از عدم در نظر گرفتن اعتبارات لازم از سوی مرکز در بخش آب روستایی  اظهار داشت : امیدوارم اصلاح لازم در این خصوص صورت پذیرد و شاهد تحرکات بیشتر بخش استانی نیز باشیم .

وی با بیان اینکه در بخش آب رسانی روستایی مردم عزیز تالش نیازمند کمک بیشتر هستند افزود : باید برنامه ریزی های لازم در این خصوص صورت پذیرد .

دکتر نجفی با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در آب رسانی شهری گفت : دربخش انشعابات آب رسانی شهری مشکلاتی وجود دارد که در حال رفع است .

وی شهرستان تالش را از جمله شهرستانی عنوان کرد که بیشترین رای را در انتخابات به دولت تدبیر و امید داد افزود :در ابتدای آغاز به کار دولت  یازدهم در همان روزهای ابتدایی ورود به استان عزیزی که جز تصمیم گیران موثر در یکی از مسئولیتهای استان بود بدلیل  تصدی عزیزان اهل تسنن  به سمت معاون یکی از بانک های شهرستان انتقاد کرد که  بنده نیز در پاسخ به این انتقاد اعلام کردم که انتخاب مدیران استان باید بدور از هر گونه تفاوت از میان برادران شیعه و سنی و بر اساس شایسته سالاری ، پاکدستی و توانمندی افراد صورت پذیرد .

استاندار گیلان با اشاره به اقدامات اثر بخش دولت تدبیر و امید در کاهش نرخ بیکاری اظهار داشت : در ابتدای آغاز به کار دولت ، گیلان با نرخ بیکاری ۱۵.۱ درصدی جایگاه دومین استان بیکار کشور را به خود اختصاص داده بود که با تلاشهای صورت گرفته در این دولت ، جایگاه گیلان با نرخ بیکاری ۱۱ درصد ی ، بیستمین استان بیکار کشور بهبود یافته است .

دکتر نجفی با بیان اینکه بنده شرمنده فارغ التصیلان بیکار هستم افزود : ما وظیفه داریم فارغ التصیل دانشگاهی که خانواده اش با هزینه بالا موجبات تحصیل آن را فراهم کرده فرصت اشتغال برای آن ایجاد کنیم .

وی گفت : انشاء ا… با شکوفایی و تلاش بیشتر ایرانی آباد و با اقتدار در منطقه داشته باشیم .

 دکتر نجفی بر ضرورت بهره گیری بیشتر از توانمدی بانوان تاکید کرد و افزود : انشاء ا… بتوانیم فرصت برابری را برای همه آحاد جامعه ایجاد کنیم.

Share