اظهار نظر جنجالی رئیس فدراسیون

مخالفت تاج با فروش نفت به ملوان/رویای بازگشت قوی سپید به لیگ برتر از دست می‌رود؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مهدی تاج در حاشیه دیدار فینال جام حذفی درباره شرایط انتقال نفت تهران صحبت های جنجالی بیان کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از ورزش سه ،مهدی تاج در حاشیه دیدار فینال جام حذفی درباره شرایط انتقال نفت تهران صحبت های جنجالی بیان کرد.

downloadدر حالی که با توجه به واگذاری نفت، ملوانی ها به دنبال این هستند تا با خرید امتیاز آن بار دیگر به لیگ برتر بازگردند، صحبت های تاج رویای آنها را بر باد داده است.
مهدی تاج در حاشیه دیدار فینال جام حذفی در مورد سرنوشت تیم هایی که به دنبال واگذاری امتیاز خود هستند گفت: ما به دنبال این هستیم تا تیم‌ها از شهرهای خود خارج نشوند و اگرنه تیمی به دنبال فروش امتیاز خود به تیم استان دیگری باشد، آئین‌نامه‌ای تنظیم خواهیم کرد تا آن تیم از لیگ خارج شود و تیم چهارم لیگ دسته اول جایگزین آن شود.

با این شرایط هم ملوانی ها و هم کاشانی ها که گفته می شد به عنوان خریداران اصلی نفت تهران برای واگذاری امتیازشان به شهرستان های تحت نظر خود بودند با مانع بزرگی مواجه شده اند و بعید است این اتفاق سرانجام یابد.

مهدی تاج در این باره ادامه داد: بر این اساس اگر این موضوع اتفاق رخ دهد، فجرسپاسی به عنوان تیم چهارم لیگ دسته اول جایگزین نفت تهران لیگ برتری خواهد شد.

tel final1

Share