محبوس شدن راننده پس از برخورد شدید خودرو با تیر چراغ برق در رشت+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،تصادف شدید خودروی سواری با تیر چراغ برق در بلوار قلی پور رشت یک مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،تصادف شدید خودروی سواری با تیر چراغ برق در بلوار قلی پور رشت یک مصدوم بر جای گذاشت.

۲۰۹۳-۲۱۱طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۱:۴۲ دقیقه بامداد امروز ۳۱ اردیبهشت ۹۵ مبنی بر تصادف و محبوس شدن راننده در خودرو، بیدرنگ محمد صفرپور مستقر در ستادفرماندهی سازمان یکدستگاه خودروی اطفایی و نجات از ایستگاه ۴ آتش نشانی را به محل حادثه واقع در بلوار قلی پور- روبروی بیمارستان پارس اعزام کرد.

سجاد صادقی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یکدستگاه خودروی سواری پراید بعلت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو و لغزندگی خیابان به شدت با تیر چراغ برق برخورد و موجبات محبوس شدن راننده  را فراهم نمود.

وی با بیان اینکه بلادرنگ نسبت به ایمن سازی محل حادثه اقدامات لازم توسط آتش نشانان صورت پذیرفت افزود: بواسطه مصدومیت و محبوس شدن راننده جوان، پس از برش درب خودرو به وسیله دستگاه نجات، سریعا راننده مصدوم را از داخل خودرو خارج و جهت انتقال به مراکز درمانی، تحویل عوامل اورژانس گردید.

گفتنی است: آتش نشانان پس از انجام تمهیدات ایمنی در محل جهت پیشگیری از بروز حوادث احتمالی دیگر به ایستگاه مربوطه بازگشتند.

tel final1

Share