یک سایت ورزشی خبرداد

مجوز فعالیت باشگاه داماش گیلان به نام اسماعیل حاجی پور صادر شد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به دنبال درخواست اسماعیل حاجی پور و با هماهنگی های به عمل آمده، پروانه باشگاه ورزشی داماش گیلان به نام عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال شهرداری رشت صادر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از وارش اسپرت با توجه به تغییر در نام تیم محبوب شهر رشت که در میانه های فصل گذشته صورت گرفت و در نظر گرفتن خواسته هواداران مبنی بر حفظ نام تیم، پروانه فعالیت باشگاه ورزشی داماش گیلان از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان به نام اسماعیل حاجی پور صادر شد.damash_guilan

به دنبال درخواست اسماعیل حاجی پور و با هماهنگی های به عمل آمده، پروانه باشگاه ورزشی داماش گیلان به نام عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال شهرداری رشت صادر شد.
در همین راستا، حاجی پور طی ماه های گذشته با چند سرمایه گذار مذاکراتی را داشته است که احتمالا به زودی این مذاکرات با یکی از آنها به مراحل قطعی تری خواهد رسید.

لازم به ذکر است به دلیل مشکلات بسیار زیاد مالکیتی و بدهی تیم داماش که از میانه های فصل برخلاف خواسته هواداران و به درخواست مدیریت آن تیم با نام ثبتی شهرباران فعالیت می کرد، شنیده ها حاکی از آن است که مذاکراتی از سوی حاجی پور با چند تیم خوزستانی و یک تیم گیلانی لیگ دوئی برای در اختیار گرفتن امتیاز آن ها و انتقالش به باشگاه داماش گیلان در حال انجام است.

tel final1

Share