آیت‌الله جنتی در اختتامیه اجلاس خبرگان:

مجلس خبرگان باید پیشاپیش دیگران بر مواضع رهبری تاکید کند/رهبر انقلاب توطئه‌ها را ناکام کرده است/مجلس خبرگان باید الگوی برای مجالس دیگر باشد/همه یکدیگر را قبول دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: مجلس خبرگان باید پیشاپیش دیگران بر مواضع رهبری مانند استکبارستیزی، اقتصاد مقاومتی، ضدیت با اشرافی‌گری تاکید کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در پایان اولین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر، گفت: آزادسازی خرمشهر در واقع معجزه‌ای بود که از ایمان به خدا و اعتقاد به ولایت فقیه به وجود آمد و چنین رویدادی برای دشمن باور کردنی نبود و همین فتح آبروی برای انقلاب و اسلام شد.

janati_2016-05-13_20-57-58آیت‌الله جنتی با تقدیر از هیأت‌ رئیسه و نمایندگان مجلس خبرگان اضافه کرد: ما مجلسی آرام و با متانت و با نظم داشتیم و مجلس خبرگان باید الگوی برای مجالس دیگر باشد چون هیچ تضاد منافع و اصطکاکی در آن وجود نداشته و همه یکدیگر را قبول دارند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم انقلابی بودن و انقلابی ماندن مجلس خبرگان تصریح کرد: ما تصمیم داریم به خواست خدا به این نظر رهبر معظم انقلاب عمل کنیم و در درجه اول هیأت رئیسه می‌تواند راه‌های انقلابی شدن و انقلابی ماندن خبرگان را پیدا کند و سایر اعضا نیز در این راه به هیأت رئیسه کمک کرده و راهکارهای عملی و اجرایی خود را در این راستا ارائه دهند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با تأکید براینکه اعضای خبرگان باید به محورهای سیاسی و سیاست‌های کلی رهبری عمل کند، اظهار داشت: این سیاست‌ها از سوی خبرگان شناخته شده و به آنها عمل می‌شود زیرا خبرگان باید پیشاپیش دیگران بر مواضع رهبری مانند استکبارستیزی، ضدیت با دو دستگی و اشرافی‌گری و همچنین اقتصاد مقاومتی و مواردی از این قبیل تأکید کنند.

آیت‌الله جنتی ادامه داد: ما باید افتخار کنیم که خداوند رهبری با اخلاق و معنویت به ما داده است و ایشان به خوبی توانسته همان خط امام را ادامه دهد و بر همان مواضع ایستادگی کند.

وی تصریح کرد:‌ با وجود تمام توطئه‌هایی که از خارج و داخل صورت می‌گیرد رهبر معظم انقلاب با همان تدبیر اساسی ایستادگی کرده و توطئه‌ها را ناکام کرده است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در پایان از اعضای مجلس خبرگان، خبرنگاران و رسانه‌های گروهی و عوامل اجرایی و حفاظتی و برگزاری اجلاسیه مجلس خبرگان قدردانی کرد.

tel final1

Share