ماجرای زحمت هاشمی برای مرحوم مهدوی کنی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،غلامرضا مصباحی مقدم در پاسخ به سوالی درباره شرکت نکردن هاشمی در جلسه‌های جامعه روحانیت گفت: ایشان مطرح نکرده‌اند که شرکت نمی‌کنند، بلکه می‌گویند به‌خاطر رعایت مسائل امنیتی، جلسات در مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکیل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روزنامه شرق ،غلامرضا مصباحی مقدم در پاسخ به سوالی درباره شرکت نکردن هاشمی در جلسه‌های جامعه روحانیت گفت: ایشان مطرح نکرده‌اند که شرکت نمی‌کنند، بلکه می‌گویند به‌خاطر رعایت مسائل امنیتی، جلسات در مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکیل شود تا من هم بتوانم شرکت کنم. تا قبل از سال ٨۴ هم بسیاری از جلس۴۳۴۲۸۴_۴۷۶ات در مجمع یا شورای نگهبان که نزدیک مجمع است و رعایت مسائل امنیتی در آن مشابه مجمع است، برگزار می‌شد.

یک‌بار هم ایشان به دفتر آیت‌الله مهدوی‌کنی آمدند که باعث دلخوری مرحوم آقای مهدوی‌کنی هم شد، چون نیروهای حفاظت آقای هاشمی آمدند و دفتر ایشان را مهروموم کردند. البته آقای هاشمی از قبل گفته بود که حضور من باعث زحمت شما می‌شود و آقای مهدوی‌کنی هم بعدا گفتند که بله باعث زحمت شد، اما بعد از سال ٨۴ دیگر جلسات در مجمع تشکیل نشد.

tel final1

Share