لاهوتی در نشست علنی امروز

میزان کشفیات مشروبات الکلی بیانگر یک فاجعه است/چرا باید سالانه ۶۰۰ هزار نفر به زندان بروند/به قانون تقسیمات کشوری توجهی نمی شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا لاهوتی با ابراز تشکر از اقدامات نیروی انتظامی در کشف مواد مخدر و مشروبات الکلی در نوروز سال جاری گفت: طبق گزارش های نیروی انتظامی در ۱۵ روز نوروز امسال، ۲۱ هزار و ۲۰۰ لیتر مشروب داخلی و ۱۲۰ هزار لیتر مشروب خارجی کشف شده است که این موضوع یک فاجعه بوده است.

notgh lahooti 2به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت, مهرداد بائوج لاهوتی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۱۷ خرداد) مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش وزیر کشور در خصوص آسیب های اجتماعی از منظر جایگاه برنامه ششم توسعه، گفت:‌ بهتر بود وزیر کشور راه حل هایی را نیز در خصوص رفع این معضلات ارائه می دادند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس دهم با اشاره به وجود ۱۱ میلیون حاشیه نشین درکشور گفت: اکثر این حاشیه نشین ها در محله های خطرناک زندگی می کنند و از خدمات آب و برق قانونی استفاده می کنند؛ بنابراین بهتر است راه حل هایی برای رفع این معضلات ارائه شود.

وی تأکید کرد: یکی از موضوعاتی که در حال حاضر به آن توجهی نمی شود بحث قانون تقسیمات کشوری است با توجه به اینکه این موضوع یکی از دغدغه های وزارت کشور بود اما در جهت اجرای آن هیچ اقدام عملی صورت نگرفته است.

لاهوتی خطاب به وزیر کشور تصریح کرد: اگر این قانون اشکال دارد، چرا در مجلس مطرح نمی کنید که اصلاحاتی در خصوص آن صورت گیرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به ورود ۲۵ میلیارد دلار کالای قاچاق به کشور گفت: اگر برای هر شغل ۱۰۰ میلیون تومان سرمایه در نظر گرفته شود یعنی می توان ۲.۵ میلیون شغل در کشور ایجاد کرد اما متأسفانه به این موارد هیچ توجهی نمی شود.

وی با اشاره به آمار وجود ۱.۵ میلیون نفر معتاد در کشور از سوی وزیر کشور افزود:‌به طور حتم تعداد معتادان در کشور بیش از این است.

لاهوتی با ابراز تشکر از اقدامات نیروی انتظامی در کشف مواد مخدر و مشروبات الکلی در نوروز سال جاری گفت: طبق گزارش های نیروی انتظامی در ۱۵ روز نوروز امسال، ۲۱ هزار و ۲۰۰ لیتر مشروب داخلی و ۱۲۰ هزار لیتر مشروب خارجی کشف شده است که این موضوع یک فاجعه بوده است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس دهم با انتقاد از وجود ۱۵ میلیون پرونده قضایی در کشور گفت: چرا باید با جمعیت ۷۸ میلیون نفری سالانه ۶۰۰ هزار نفر به زندان ها وارد شده و ۱۵ میلیون پرونده قضایی داشته باشیم.

tel final1

Share