روزان در صد و چهل و سومین جلسه شورای شهر رشت اظهار کرد:

فریادهای برآمده علیه شهردار تخلفات ادعایی میلیاردی است اما مدارک منتقدان میلیونی هم نیست/نباید خوشی مردم را به یاس تبدیل کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رضا موسوی روزان عضو شورای شهر در صدو چهل و سومین جلسه شورای شهر رشت طی نطقی به انتقاد از صحبت‌های محمود باقری پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از گیل نگاه ،رضا موسوی روزان عضو شورای شهر در صدو چهل و سومین جلسه شورای شهر رشت طی نطقی به انتقاد از صحبت‌های محمود باقری پرداخت.

-------۰۹موسوی روزان با اشاره به این که مردم علاقمند هستند تا از ما خبرهای خوش بشوند و ببنند که شورا و شهرداری در کنار هم هستند ادامه داد: چرا بعضی‌ها به گونه‌ای صحبت می‌کنند که از همه بیشتر می‌دانند؟

موسوی روزان افزود: متاسفانه یک روز صحبت از سفر به سوریه می‌شود و روز دیگر در جشن نیمه شعبان صحبت‌هایی مطرح می‌شود که جایگاهی ندارد.

او ادامه داد: چرا به گونه‌ای رفتار می‌شود که شورا به دو جریان رو در رو تبدیل شود؟

موسوی روزان تاکید کرد: جایگاه نظارتی شورا نباید با حاشیه سازی زیر سؤال برود و شورا باید چکیده نظرات مردم شهر باشد. او افزود: باید قدر و منزلت شورا را حفظ کنیم و نسبت به اتفاقات شهرداری نیز حساس باشیم.

روزان ادامه داد: در شرایطی که هر ۱۰ روز شاهد یک افتتاح هستیم نباید خوشی مردم رشت را به یاس تبدیل کنیم.

این عضو شورای شهر ادامه داد: فریادهای برآمده علیه شهردار تخلفات ادعایی میلیاردی است اما مدارک منتقدان میلیونی هم نیست.

موسوی روزان در پایان تاکید کرد: ما هم نسبت به حقوق زحمتکشان شهرداری حساس هستم و با جدیت باید پیگیر موضوع شویم و اعتقاد دارم که از اولین وظایف شهرداری پرداخت حقوق پرسنل است اما این موضوع با جنجال سرانجام پیدا نمی کند.

پس از اظهارات موسوی روزان محمود باقری گفت: صحبت های ایشان خطاب به من بود و من در جلسه بعد شورا جواب ایشان را خواهم داد.

tel final1

 

Share