فروش تلویزیون ۳۰۲ میلیون تومانی در ایران!+جزئیات و تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فروشگاه اینترنتی «دیجی کالا» در کمال حیرت تلویزیون «LED» ای را که محصول شرکت «ال جی» و به قیمت آن ۳۰۲ میلیون و ۷۳۸ هزار تومان می باشد را برای فروش بر روی سایت خود قرار داده است.

به گزارش گروه رصد فضای مجازی دیارمیرزا ،فروشگاه اینترنتی «دیجی کالا» در کمال حیرت تلویزیون «LED» ای ۱۰۵ اینچی محصول شرکت «ال جی» را که قیمت آن ۳۰۲ میلیون و ۷۳۸ هزار تومان می باشد را برای فروش بر روی سایت خود قرار داده است.fd3be8

در توضیحات اجمالی این تلویزیون آمده است:

««۱۰۵UC9» نام یکی از تلویزیون‌های «ال‌جی» است که پایش را از حد یک تلویزیون فراتر گذاشته و به سینمایی درخور تبدیل شده است. شاید دور از انتظار نباشد که یک تلویزیون با این ابهت را از شرکتی ببینیم که برای پیشی‌گرفتن از همتای کره‌ای خود، سال‌هاست تلاش می‌کند. رقابتی که هر دو شرکت را درگیر کرده و کسی‌ که از این رقابت سود می‌برد قطعا کاربر خواهد بود. ال‌جی با معرفی ۱۰۵UC9 نشان داد تلویزیونی ساخته که امکاناتش همچون ابعاد آن چشمگیر است. طراحی خمیده‌ی آن جذابیتش را دوچندان می‌کند؛ اما امکانات این تلویزیون ۱۰۵ اینچی به ابعاد و طراحی ختم نمی‌شود. ال‌جی در نمایشگاه CES 2014 با معرفی این تلویزیون توانست حتی کسانی‌ را هم که طرفدارش نیستد، شگفت‌زده کند. این تلویزیون آنقدر خوب بود که از طرف بسیاری از مجلات فناوری عنوان بهترین تلویزیون سال را از آن خود کرد. صفحه‌ی بزرگ این تلویزیون می‌تواند تصاویری با کیفیت ۵K را به نمایش درآورد. کافی است فیلمی سه‌بعدی پخش‌کنید تا تمام مرزها از بین بروند؛ در این صورت شما درست در جایی قرار می‌گیرید که وقایع در حال رخ‌دادن هستند. هیجانی که از مرز واقعیت گذشته و به واقعیت بسیار نزدیک شده است. گرچه دسترسی به محتوای سه‌بعدی (در ایران) با محدودیت روبه‌روست؛ ولی نمی‌توان جذابیت این قابلیت را انکار کرد. از دیگر ویژگی‌های تصویری این مدل می‌توان به ارتقا تصویر اشاره کرد. این قابلیت کمک می‌کند تا کیفیت تصاویر قدیمی خود را تا حد ممکن ارتقا دهید. در قسمت صدای تلویزیون باید به قدرت خروجی ۱۵۰ واتی اشاره کرد، صدایی فراگیر که همتای سینمای خانگی بوده و برای این تلویزیون بسیار قدرتمند محسوب می‌شود. برای تضمین کیفیت صدای تلویزیون نام Harman Kardon کافی است؛ نامی بزرگ در زمینه‌ی صوت که مترادف صدای باکیفیت بوده و در هرجایی که نامش قرار بگیرد، خیال شما از بابت صدا آسوده خواهد شد؛ البته در این تلویزیون خروجی صدای دیجیتال هم تعبیه شده که با وجود ۱۵۰ وات صدایی که تلویزیون با کمک بلندگو ساب ووفرهای خود پخش می‌کند، بعید است که به کار بیاید. قلب تپنده‌ی این محصول، رابط هوشمندی با نام WebOS است؛ سیستم‌عاملی که در محصولات دیگر این شرکت دیده بودید. البته وقتی نام سیستم‌عامل در میان می‌آید، انتظار می‌رود که کار بیشتری را برای شما به‌آسانی انجام دهد؛ ولی سیستم‌عامل‌های کنونی بیشتر بر این مبنا طراحی‌ شده‌اند که وظایف قبلی را بهتر و ساده‌تر انجام دهند. شما می‌توانید به کمک راه‌های ارتباطی ازجمله MHL ،Miracast و WiDi به تلویزیون خود متصل شده و اطلاعات تلفن همراه هوشمندتان را به دستگاه انتقال دهید و بدین‌ترتیب از دانگل‌ها بی‌نیاز خواهید شد. همچنین باید گفت که ۱۵۰UC9 درگاه ارتباطی متنوعی دارد؛ سه پورت USB، چهار HDMI، درگاه‌های کامپوننت و کامپوزیت که در کنارشان خروجی صدای دیجیتال و پورت شبکه نیز به چشم می‌خورد. ورودی و خروجی‌هایی که دسترسی شما به محتوای دلخواهتان را امکان پذیر می‌کند. در این میان حضور پورت شبکه از اهمیت زیادی برخوردار است؛ با اتصال کابل شبکه به تلویزیون می‌توانید به جست‌وجو در میان صفحات اینترنتی بپردازید و به اطلاعاتی برسید که مد نظرتان است.»

tel final1

Share