امام جمعه فومن

فرهنگ مهم تر از اقتصاد است/از تغییر کاربری اراضی کشاورزی جلوگیری شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاصفوی دومین گفتمان رهبر در جمع نمایندگان را بحث فرهنگ اعلام کرد و گفت: موضوع فرهنگ هم اکنون در کشور غریب است با تغییر فرهنگ می خواهند هویت ما را بگیرند .

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه فومن ضمن تبریک ایام مبارک رمضان گفت: انقلاب ما حاصل خون بهاء عزیزانی چون شهید بزرگوار سید غلام رضا سعیدی است که با نثار خون خود انقلاب را تثبیت کردند.safavio_2016-06-03_07-16-34
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن, حجت الاسلام صفوی شهید سعیدی را از یاوران امام خواند و گفت: آن زمان که کسی جرات نداشت اسم امام را بیاورد ایشان در سخنرانی ها در تهران از امام نام می برد.
صفوی به هفته جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: جهاد سازندگی که امروز جهاد کشاورزی نام گرفته در دوران جنگ سنگر ساز بی سنگران بوده و ما در شلمچه این سازندگی را به چشم دیدیم. جهاد کشاورزی باید در ارتباط با سازندگی و جلوگیری از سوء استفاده از اراضی کشاورزی اقدام کند زیرا کشاورزی محور سلامت طبیعت و تضمین کننده آن است و از طرفی اققدام و عمل که شعار سال است در سایه کشاورزی تحقق پیدا می کند.
وی به هفته محیط زیست اشاره و اظهار کرد: گیلان چون قطب گردشگری است باید طبیعت پاک داشته باشد.
صفوی از مردم خواست تا با رعایت اصول و قوانین زیست محیطی و بهداشتی کمک کنند تا همه از هوای پاک بهره ببریم.
امام جمعه فومن به سخنان رهبر انقلاب در جمع نمایندگان دوره دهم مجلس اشاره کرد و گفت: حضرت آقا موضوعاتی را تذکر داد که موضوع اول بحث اقتصادی بود که ایشان تاکید کردند نمایندگان طرحهایی ارائه دهند تا رونق اقتصاد داشته باشیم.
صفوی دومین گفتمان رهبر در جمع نمایندگان را بحث فرهنگ اعلام کرد و گفت: موضوع فرهنگ هم اکنون در کشور غریب است با تغییر فرهنگ می خواهند هویت ما را بگیرند .
امام جمعه فومن گفت: بد حجابی شمشیر از بین بردن حرمتها است.
وی تصریح کرد: اگر پزشک متخصص متدین نظر دهد که نباید روزه بگیریم قبول نکنید و به ظرفیت خود نگاه کنید تا با خوردن روزه حرمت شکنی نکنید.
صفوی فرهنگ را از اقتصاد مهمتر خواند و گفت: فرهنگ در آینده از نظر مهم بودن از اقتصاد پیشی می گیرد.

tel final1

Share