مسؤول بسیج کارکنان دولت گیلان

فتح خرمشهر اندیشه تصرف ایران را غیرممکن کرد/ تجلیل از ۵۵۰ نفر ایثارگر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسؤول بسیج کارکنان دولت گیلان گفت: فتح خرمشهر اندیشه تصرف ایران توسط آمریکا و قدرت‌های استکباری را غیرممکن کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن حبیبی به مناسبت آزادسازی فتح خرمشهر اظهار کرد: در آغاز ماه‌های پیروزی انقلاب اسلامی، ارتش ایران در حال انسجام و قوام بود.habibi5191923731750293

مسؤول بسیج کارکنان دولت گیلان با بیان اینکه در آن زمان سپاه پاسداران نوپا بود، افزود: تنها عامل اصلی پیروزی خرمشهر با تدبیر حضرت امام(ره) حضور مردم در دفاع از کوی و برزن و نقش و عطیه الهی در مراحل مختلف نهضت امام(ره) بود.

وی با اشاره به اینکه بی‌تردید فتح خرمشهر از دو نظر بسیار حائز اهمیت بود، تصریح کرد: ابتدا با این پیروزی بزرگ، جنگ وارد مرحله نوینی شد و قوای اسلام با حمله‌های کوبنده خود مرحله به مرحله پیروزی‌های تازه‌ای را به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: فتح خرمشهر موجب شد تا آمریکا و دیگر قدرت‌های استکباری حساب کار خود را داشته باشند و از موضع تهاجم و حمله به موضع دفاع بیفتند.

به گفته حبیبی، آمریکا پیش از این تصور می‌کرد عراق می‌تواند پس از پیروزی بر ایران، جایگزین رژیم دست‌نشانده سابق و ژاندارم منطقه که با انقلاب اسلامی از بین رفته بود، شود و از منافع آنها در منطقه حمایت کند.

وی با تصریح بر اینکه پس از فتح خرمشهر اندیشه تصرف ایران غیرممکن شد، خاطرنشان کرد: با فتح خرمشهر ترس و وحشت سقوط صدام وجود آمریکایی‌ها را فرا گرفت و آنها مجبور شدند صدام را از سقوط نجات دهند.

این مسؤول از اجرای ۵۹ برنامه بسیج کارمندان دولت شامل نشست تحلیلی، افتتاح پایگاه بسیج اداری بانک توسعه و تعاون گیلان و تجلیل از ۵۵۰ نفر ایثارگر در حماسه سوم خرداد خبر داد.

tel final1

Share