بدون اطلاع قبلی صورت گرفت

علی رغم اعتراض‌ها, سرپرست هلال احمر گیلان معارفه شد/ولی‌پور: از پدری مازندرانی و مادری گیلانی به دنیا آمده‎ام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تجلیل و معارفه سرپرست جدید هلال احمر گیلان با حضور جمعی از مدیران کل جمعیت هلال احمر کشور، مسئولین استانی و کارکنان جمعیت هلال احمر استان گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تجلیل و معارفه سرپرست جدید هلال احمر گیلان با حضور جمعی از مدیران کل جمعیت هلال احمر کشور، مسئولین استانی و کارکنان جمعیت هلال احمر استان گیلان برگزار شد.۳۸b25c34-74ae-4a7b-8169-1d520471a8d6

به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان گیلان, مهدی ولی پور سرپرست جمعیت هلال احمر استان ضمن گرامیداشت سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر گفت : استان گیلان با تقدیم ۸ هزار شهید در جنگ تحمیلی یکی از استانهای پیشتاز در از خودگذشتگی و ایثار است که درجوانان گیلانی در تمامی مراحل دفاع از کشور و مردم سرزمین صادقانه در عرصه حضور داشتند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان با تقدیر از زحمات مدیر عامل سابق جمعیت هلال احمر استان افزود : دکتر خصوصی در مدت مدیریت توانسته وفاق و همدلی را در هلال احمر جاری کند که لازمه حضور در ماموریت های بزرگ این جمعیت اخلاق خوب و مهربانی است .
ولی پور با بیان اینکه از پدری مازندرانی و هلال احمری و مادری گیلانی در شهرستان آمل به دنیا آمده گفت: مدت سی سال در هلال احمر در ماموریتهایی همچون زلزله دلخراش رودبار در سال ۶۹ بعنوان امدادگر حضور داشته و آرزویش خدمت به مردمان خونگرم و مهربان سرزمین مادری در لباس امدادگری است .
وی تصریح کرد : وظیفه هلال احمر افزایش اعتماد مردم به این نهاد عام المنفعه ، آموزش عمومی جهت ارتقای تاب آوری مردم در برابر حوادث و سوانح و ارایه خدمات امدادی در بحران می باشد و این مهم با اتحاد و همدلی کارکنان و اعضای هلال احمر میسر می شود .
ولی پور در پایان گفت : من از خانواده بزرگ هلال احمر می باشم و خون هلال احمر در رگهای من جاری و ساری است و آمادگی دارم در راه تحقق اهداف والای جمعیت در راه تسکین آلام دردمندان از جان و مال خود بگذرم .

در ادامه دکتر خصوصی ثانی مدیر عامل سابق جمعیت هلال احمر استان گفت:خداوند را شاکرم که با حضور در هلال احمر در راه خدمت به نیازمندان و آسیب دیده گان حوادث در تمامی فصول مختلف سال و به صورت شبانه روزی در کنار همکاران و امدادگران بی همتای هلال احمر قدم برداشته و با بی غرضی و بی طرفی در ستاد و شعب هلال احمر در این جمعیت فعالیت نمودم .
وی با تاکید بر شعار وحدت و همدلی در هلال احمر افزود : خدمت در هلال احمر با مهربانی و همدلی میسر می شود و یکی از افتخارات زمان مدیریت در هلال احمر اخلاق مداری و ایجاد وحدت و همدلی در همکاران بوده که امیدوارم در سایه مدیریت شایسته مهندس ولی پور به رشد و بالندگی برسد .
خصوصی ثانی در پایان گفت : مدیریت امانتی بود که از سوی ریاست جمعیت به اینجانب محول شد و امروز بسیار خرسندم که توانستم در جمع صادق و صمیمی
هلال احمر در جهت خدمت به مردم سرزمین قدم بردارم .db186518-bcfa-43c7-a48a-1706ae920e0a
حجت الاسلام و المسلمین سید هادی موسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ارزنده دکتر خصوصی ثانیگفت : تغییر مدیریتی یکی از ویژگیهای هر سازمانی است که همسو با تحول و رشد می باشد .

وی افزود : مهندس ولی پور دارای سوابق درخشان و از خانواده بزرگ هلال احمر می باشد و با توجه به توانایی و تجربیات ارزشمند وی و کمک و همدلی کارکنان و اعضاء امیدوراریم در جهت تحقق اهداف این سازمان انساندوست قدم برداریم .

c5e90846-1588-4801-87e2-32f9866a3aceدر پایان حکم دکتر ضیایی ریاست جمعیت هلال احمر کشور قرائت شد که در بخشی از این حکم آمده است :
برادر ارجمند جناب آقای مهدی ولی پور نظر به شایستگی و سوابق ارزشمند به موجب این ابلاغ به سرپرستی جمعیت هلال احمر گیلان منصوب می شوید .
با عنایت به ماموریت های گسترده جمعیت هلال احمر و با بهره گیری از پتانسیل های درون و برون سازمانی موفق باشید . بالندگی و توفیق روز افزونتان را در جهت اهداف والای جمعیت خواستارم .

در این مراسم هوشنگ محمدی مدیر کل حراست ، کیوان روان نخجوانی مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ، دکتر دهقان مدیر کل هماهنگی ،مجامع و امور استانهاو دکتر مسعود حبیبی ریاست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور حضور داشتند .
ولی پور دانش آموخته کارشناسی امدادوسوانح و ارشد مدیریت تشکیلات و روشها وی پیش از این مسئولیت معاونت برنامه ریزی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور و مدیرعاملی جمعیت هلال احمر مازندران را بر عهده داشت.

گفتنی است هیچگونه دعوتی از سوی روابط عمومی هلال احمر گیلان از پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا برای حضور در این مراسم صورت نگرفت.

Share