دوست و همرزم شهید مدافع حرم

شهید «جعفری‌نیا» همیشه از مأموریت های سخت استقبال می‌کرد/به هیچ عنوان به دنبال تظاهر و ریا نبود/هرگز از حال محرومان غافل نمی‌شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،محمودی شهید جعفرنیا را انسانی وارسته خواند که به هیچ عنوان به دنبال تظاهر و ریا نبود و افزود: آمادگی بالای جسمی‌اش را همیشه حفظ می‌کرد، به فرهنگ و جامعه بی توجه نبود، ارادت خاصی به اهل بیت و شهدای دفاع مقدس داشت و هرگز از حال محرومان غافل نمی‌شد.

photo_2016-06-08_09-33-07به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «علی محمودی» دوست و همرزم شهید مدافع حرم «جهانگیر جعفری نیا» در گفتگو با هشت هزار قهرمان، گفت: سال‌هاست که با شهید جعفری نیا آشنا هستم، او قبل از اینکه عازم سوریه شود در فرماندهی دسته، گروهان و گردان تکاور بارها نقش آفرینی کرده بود و در شمال غرب و جنوب شرق کشور نیز بارها با اشرار درگیر شده بود و همیشه از مأموریت های سخت استقبال می‌کرد.
وی افزود: ماجرای عملیات فاتحانه نبل الزهرا را همه شنیده‌اند، لشکر ۱۶ قدس گیلان در طی این عملیات حماسه بزرگی را رقم زدند تا جایی که سردار سلیمانی از آن با عنوان فتح درب خیبر یاد کرد، در جریان همین عملیات جهانگیر از تاحیه شقیقه و پا دچار مجروحیت و جانبازی شد. پیش از این نیز در حلب سوریه فرمانده گردان جیش سوری بود. بعد از فتح نبل الزهرا و گذراندن مراحل نقاهت بازهم عازم سوریه شد.
هم رزم شهید ادامه داد: روزی که به منزل شهید جعفرنیا رفتم تا خبر شهادتش را به خانواده‌اش بدهم همسرش گفت:« نیازی نیست چیزی بگویید، همه چیز را می‌دانم، چند روز قبل از شهادتش که به من و بچه‌ها زنگ زد حال عجیبی داشت حتی گفت وصیت نامه‌اش را به کسی سپرده تا به ما برساند و به من گفت که شهید می‌شوم».
محمودی شهید جعفرنیا را انسانی وارسته خواند که به هیچ عنوان به دنبال تظاهر و ریا نبود و افزود: آمادگی بالای جسمی‌اش را همیشه حفظ می‌کرد، به فرهنگ و جامعه بی توجه نبود، ارادت خاصی به اهل بیت و شهدای دفاع مقدس داشت و هرگز از حال محرومان غافل نمی‌شد.

tel final1

Share