اظهارات فرماندار شفت در جلسه کارگروه پسماند

شوراها نباید با سیاستهای دولت مخالفت کنند/بلوکه کردن اعتبارات دولتی هنر نیست/دستگاه های بسته بندی کاه و کلش در اختیار کشاورزان قرار می گیرد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شفت تصریح کرد: دستگاه های بسته بندی کاه و کلش از طرف جهاد کشاورزی برای استفاده بهینه از کاه و کلش با ضمانت ۲۰ میلیون تومانی در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه کار گروه پسماند به مناسبت آغاز هفته محیط زیست در فرمانداری شفت با حضور فرماندار و اعضای کار گروه پسماند برگزار شد.cca82249-69b6-4e50-906d-15b09028143d

 به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از شفت, در این جلسه ابتدا فرماندار شفت ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک با بیان اینکه بعد از اتمام ماه رمضان شاهد حضور مسافران به شهرستان خواهیم بود, اظهار کرد: شهرداران ,دهیاران و بخشداران به وظایف خود در قبال تنظیف معابرعمل نمایند.

 فرماندار شفت عملکرد شهرداری ها و دهیاری ها را در حوزه پسماند قبال تحسین دانست و گفت: با توجه به تاکیدات استاندار در حوزه پسماند مولفه ها و سیاستهای ابلاغی پیگیری می شود.

محمودی از شهرداران خواست تا علاوه بر مقوله عمرانی سیاستهای کار گروه پسماند را نیز اجرایی کنند.

فرماندار شفت گفت: شهرداران الگو هستند وظایف شهردار شفت و احمد سر گوراب سنگین تر است.

 وی از حضور زندانیان در پاکسازی مسیرهای گردشگری شفت تقدیر کرد و گفت: این عزیزان در واقع نشان می دهند که حامیان جامعه عاری از زباله هستند.

 فرماندار شفت از دهیار جیرده خواست تا باکس زباله را با نظارت بخشدار خریداری کند و اگر شوراها مشکلی ایجاد می کنند و تعامل ندارند در سریعترین زمان به او گزارش دهد تا تکلیف شورا  مشخص شود.

 محمودی تاکید کرد: شوراها نباید با سیاستهای دولت مخالفت کنند و دهیاران نباید به خاطر مخالفت شوراها کار را تعطیل کنند.

وی مخالفت شوراها با دهیاران را در بلوکه کردن اعتبارات دولتی هنر ندانست و گفت: با این افراد برخورد جدی شود.

فرماندار شفت تصریح کرد: دستگاه های بسته بندی کاه و کلش از طرف جهاد کشاورزی برای استفاده بهینه از کاه و کلش با ضمانت ۲۰ میلیون تومانی در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.

وی خواستار همکاری و حضور سازمان های مردم نهاد در جلسات فرمانداری شد و بر لزوم انتقاد تاکید کرد.

 علی فرحی تکرمی رئیس محیط زیست شهرستان شفت ضمن باز خوانی مصوبات جلسات گذشته گفت: ما در هفته محیط زیست که با شعار “به سوی طبیعت برای زندگی”اعلام شده برنامه های متنوع  را خواهیم داشت .

 وی از برگزاری جلسه کار گروه پسماند و پاکسازی روستای چنار رودخان با گروههای مردمی در روز چهارشنبه خبر داد و افزود: در روز پنج شنبه ۲۰ خرداد دانش آموزان از لانه گذاری پرستوهای دریائی بازدید می کنند.

 رئیس محیط زیست شفت جمع آوری پسماند های بیمارستانی و بهداشتی را در این شهرستان ۱۰۰ درصد خواند و گفت: دکتر محمودی رئیس شبکه بهداشت و درمان شفت در مسیر اهداف محیط زیست حرکت می کند .

 رئیس محیط زسیت شهرستان شفت از اجرای پویش سه شنبه های بدون خودرو در شفت و حضور رواسای ادارات با دوچرخه در محل کار خبرداد. سیاهمزگی و خرمکش و لپوندان صورت گرفت از ورود فاضلاب خانگی و حیوانی به رودخانه با برخورد با ۲۰ نفر متخلف و صدور اخطاریهه زیست محیطی داشتیم تا بتوانیم کاهش الودگی رودخانه های مسیر را داشته باشیم.

 در جلسه کار گروه پسماند در شهرستان شفت از زحمات رئیس پلیس راه فومنات جناب گراکوئی به جهت همکاری در مقوله پسماند با لوح تقدیر تجلیل شد.

tel final1

Share