مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان:

ششصد واحد صنعتی در استان گیلان تسهیلات دریافت می‌کنند/رفع مشکلات توسعه صنعت و تولید در استان سرعت مطلوبی به خود گرفته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: به واحدهای صنعتی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد و واحدهای صنعتی و تولیدی که حداکثر ۱۰۰ نفر نیرو دارند تسهیلات داده می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ،طهمورث لاهوتی اشکوری با اشاره به اینکه دولت در راستای حمایت از طرح‌ها و واحدهای صنعتی و بهبود در توسعه فعالیت صنعتی اقدامات مطلوبی را در دست انجام دارد اظهار داشت: به منظور رفع موانع و مشکلات موجود در مسیر راه واحدهای صنعتی در گیلان به ۶۰۰ واحد صنعتی و طرح‌های نیمه تمام تسهیلات اعطا می‌شود.

lahooti_3496وی به تفاهم‌نامه صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی ایران با معاونت صنایع وزارت صنعت معدن و تجارت اشاره کرد و افزود: در راستای این تفاهم نامه ۷۵۰۰ واحد صنعتی شناسایی و رفع مشکلات موجود در این واحدها مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با اشاره به اینکه واحدهای متقاضی باید با مراجعه و ثبت‌نام در سایت بهین یاب در لیست متقاضیان دریافت تسهیلات قرار گیرند، تصریح کرد: مشکلات و معضلات واحدهای صنعتی پس از ثبت‌نام در حوزه‌های مختلف از سوی کارگروه رونق بررسی و سپس واحد‌های صنعتی جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

لاهوتی با تأکید بر اینکه این تسهیلات با سود ۱۸ درصد و بر اساس مکانیزم تسهیلات به واحدها اعطا می‌شود خاطرنشان کرد: تا کنون ۱۷۹ واحد تولیدی و صنعتی متقاضی این تسهیلات هستند و از این تعداد ۸۰ واحد در داخل حوزه شهرک صنعتی و مابقی خارج از شهرک هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی با اشاره به اینکه امید است با این اقدام مسیر جدیدی در راه توسعه واحدهای صنعتی استان برداشته شود تصریح کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی برای اخذ تسهیلات می‌توانند تا سقف ۳ میلیارد تومان ضمانت‌نامه از صندوق ضمانت صنایع کوچک دریافت کنند.

لاهوتی با اشاره به اینکه این تسهیلات می‌تواند فرصت مناسبی بر واحدهای داری مشکل در حوزه سرمایه در گردش و واحدهای راکد باشد خاطرنشان کرد: رفع مشکلات توسعه صنعت و تولید در استان سرعت مطلوبی به خود گرفته است.

tel final1

Share