یکشنبه، روز پرحادثه استان گیلان

سه حادثه در جاده های گیلان ۱۵ مصدوم برجای گذاشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گیلان از وقوع سه حادثه ویژه مورخ ۳۰ خرداد ۹۵ که منجر به مصدومیت ۱۵تن شد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،حمید محمدی در ارتباط با ۳ حادثه ویژه گفت: اولین حادثه در ساعت ۱۷:۱۵ درمحور رشت-لوشان در اثر برخورد پژو و پراید روی داد که ۵ تن مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

hadeseوی افزود: پس از اعلام این حادثه به اورژانس ۱۱۵ استان، بلافاصله تیم های فوریت های پزشکی استان گیلان، متشکل از ۲ دستگاه آمبولانس و ۴ تکنسین فوریتهای پزشکی به محل حادثه اعزام و پس از بررسی وضعیت و ارایه خدمات فوریتهای پزشکی به مصدومان،هر ۵ نفر را به بیمارستان سلامت رستم آباد منتقل کردند.

محمدی در ادامه گفت: حادثه دوم نیز، همان روز در اثر برخورد دو موتور به یکدیگر رخ داد که منجر به مصدومیت ۵ تن دیگر شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گیلان افزود: در این حادثه که در محور رشت-لوشان(امام زاده ابراهیم) روی داد نیز ۲تیم فوریتهای پزشکی گیلان بلافاصله پس از اطلاع به محل اعزام شدند و به ارایه خدمات فوریتهای پزشکی پرداختند.مصدومین توسط تیم فوریتهای پزشکی به بیمارستان سلامت رستم آباد منتقل شدند.

مدیر فوریتهای پزشکی گیلان در انتها گفت: حادثه سوم در ساعت ۲۱:۱۶ در محور رشت انزلی (حاجی بکنده) در اثر برخورد دو خودروی سمند و پژو با یکدیگر روی داد و ۵ تن دیگر مصدوم شدند.

مصدومین پس از دریافت خدمات فوریتهای پزشکی توسط تیم های اعزامی از اورژانس، به بیمارستان پورسینای رشت منتقل شدند.

حمید محمدی کجیدی با تاکید به رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی گفت: ازدحام مردم در صحنه های حوادث ترافیکی, ضمن اینکه از خدمات رسانی تکنسینهای اورژانس جلوگیری میکند، میتواند منجر به ایجاد حوادث دیگر شود.
tel final1

Share