وحید یامین پور در رشت

سرعت دولت در متوقف کردن سانتریفیوژها حد نداشت!/ دولتمردان اسناد برجام را از مجلس پنهان کردند/مقاومت ۳۵ ساله مردم ایران با یک معامله با آمریکا فروخته شد/کسی که نسبت به استکبار نفرت نداشته باشد دیندار نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو هیات علمی دانشگاه با بیان اینکه مقاومت ۳۵ ساله مردم ایران با یک معامله با آمریکا فروخته شد، اظهار کرد: رابطه با آمریکا میوه ی ممنوعه ای بود که دولتمردان ما خوردند و چیزی نصیب کشور ما نشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از دیارباران, وحید یامین پور در گفتمان سیاسی ـ اقتصادی انقلاب اسلامی در مسجد صاحب الزمان (عج) رشت در تشریح نقش انقلاب اسلامی در جامعه ایران، اظهار کرد: خداوند توفیقی را به مردم عنایت کرد که بتوانند پرچم دار حق و حقیقت باشند.yaminpoor_2016-06-03_07-06-10

مبارزه با فتنه ها از ملزومات انقلاب است

وی با بیان اینکه باید از درون انقلاب اسلامی ایران را تقویت کنیم، گفت: دوری از ارتداد و مبارزه با گزندها و فتنه ها از ملزومات انقلاب است.

استاد دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه باید از درون انقلاب اسلامی ایران را تقویت کنیم، گفت: جنس این نظام از جنس اولیا و انبیاست که باید این حقیقت را به درستی بشناسیم.

یامین پور با بیان اینکه تشابه زیادی بین پیامبر اسلام و سرگذشت قوم حضرت موسی که به دین اسلام ایمان آوردند وجود دارد، بیان کرد: داستان انقلاب ما نظیر داستان حضرت موسی است که فرعون زمانه را نابود کرد.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب ما زمینه ساز ظهور است، بیان کرد: فتنه های دشمنان وجود دارد اما عبور از این فتنه ها انقلاب ما را سربلند خواهد کرد.

این فعال سیاسی با یادآوری فتنه سال ۸۸ عنوان کرد: در بهمن سال ۸۸ به نزد مقام معظم رهبری رفتیم و ایشان با بیان خاطراتی بیان کردند که هر امدادی که به انقلاب ما می رسد از ناحیه پروردگار متعال است و باید منتظر فتنه های شدید تری در آینده باشیم.

وی تصریح کرد: در حقیقت رهبر معظم انقلاب پیش بینی نکردند بلکه این سنت الهی برای مومنان است و فتنه ها جامعه را از افراد منافق غربال خواهد کرد.

فتنه اصلی ضربه به پایداری مردم است

photo_2016-06-03_07-04-59یامین پور ادامه داد: فتنه اصلی ضربه به  پایداری بر قولی است که ما داده ایم.

وی ضمن یادآوری داستان قوم بنی اسراییل و فتنه ای که بعدها در این قوم افتاد، اظهار کرد: این قصص نمونه خوبی برای ماست که تدبر کنیم و از نظام و انقلاب اسلامی دور نشویم.

استاد دانشگاه امام صادق(ع) در ادامه اظهار کرد: در یکی از این فتنه ها قرار داریم و آن سستی مردم است وافرادی عوام فریب می گویند که ما می توانیم با رابطه با استکبار معیشت و اقتصاد را بهبود بخشیم.

وی با بیان اینکه کسی که نسبت به استکبار نفرت نداشته باشد دیندار نیست، افزود: همیشه باید دشمن آگاهی و دشمن شناسی داشته باشیم .

یامین پور با بیان اینکه نباید دین را تحریف کنیم، تأکید کرد: قدم زدن و لبخند زدن با استکباری که همه جهانیان به دشمن بودن آن با مسلمانان اذعان دارند سست کردن نیروهای مقاومت و دینداران است.

مقاومت ۳۵ ساله مردم ایران با یک معامله با آمریکا فروخته شد

عضو هیات علمی دانشگاه با بیان اینکه مقاومت ۳۵ ساله مردم ایران با یک معامله با آمریکا فروخته شد، اظهار کرد: رابطه با آمریکا میوه ی ممنوعه ای بود که دولتمردان ما خوردند و چیزی نصیب کشور ما نشد.

سرعت دولت در متوقف کردن سانتریفیوژها حد نداشت!

photo_2016-06-03_07-06-23وی تصریح کرد: حضرت آقا بارها تاکید کردند که آمریکا شیطات بزرگ است و مراقب ترفندها باشید اما دولت محترم چنان سرعت عمل در متوقف کردن سانتریفیوژها داشتتد که حد نداشت.

یامین پور با بیان اینکه باید جلوی عوام فریبی را گرفت، بیان کرد: خطوط قرمز در مذاکرات بارها توسط رهبری بیان شد و این علنی کردن ها به این علت بود که مردم محرم نظام هستند.

دولتمردان اسناد برجام را از مجلس پنهان کردند

وی در ادامه با بیان اینکه دولتمردان اسناد برجام را از مجلس پنهان کردند، گفت: خداوند به نظام جمهوری اسلامی رحم کند نه به خاطر امضای تعهد نامه بلکه به خاطر اینکه پای استکبار را به نظام باز کردیم.

این استاد دانشگاه در ادامه با بیان اینکه راز ماندگاری انقلاب تکیه بر جوانان باشعور و انقلابی است، اظهار کرد: امیدواریم که خداوند ما را از ناصران دین خود قرار دهد و انقلاب ما را از فتنه های دشمنان و گزندهای منافقان دین محافظت کند.

tel final1

Share