با آغاز به کار مجلس دهم

ریاست دو فراکسیون مجلس به دو تن از نمایندگان گیلان رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با آغاز به کار مجلس دهم و انتخاب هیئت رئیسه روند آغاز به کار مجلس نیز شدت گرفته است بطوریکه فراکسیون های مجلس در حال شکل گیری است و تاکنون دو نماینده گیلانی ریاست دو فراکسیون را به دست آورده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با آغاز به کار مجلس دهم و انتخاب هیئت رئیسه روند آغاز به کار مجلس نیز شدت گرفته است بطوریکه فراکسیون های مجلس در حال شکل گیری است.majles9425

در همین ارتباط فراکسیون میراث فرهنگی ، گردشگری ، صنایع دستی و مناطق آزاد امروز با بیش از ۱۰۰ عضو در مجلس شورای اسلامی آغاز بکار کرد و جبار کوچکی نژاد با کسب اکثریت آرا به عنوان رییس این فراکسیون انتخاب شد.

شهاب نادری و علیرضا سلیمی نیز به عنوان نایب رئیس اول و دوم برگزیده, ذبیح الله نیکفر به عنوان سخنگو، ولی الله نانواکناری دبیر اول، قاسم احمدی لاشکی دبیر دوم و بهروز نعمتی خزانه دار انتخاب شدند.

همچنین سخنگوی فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس دهم از تعیین هیات رئیسه این فراکسیون و اولویت‌های مورد بررسی شهری خبر داد.

بر این اساس مهرداد بائوج لاهوتی به عنوان رئیس، محمد دامادی نایب رئیس اول، یوناتن بت کلیا نایب رئیس دوم، صدیف بدری سخنگو، سید مهدی مقدسی دبیر اول و رسول خضری به عنوان دبیر دوم فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس دهم شورای اسلامی انتخاب شدند.
tel final1

Share