با حضور عادلی برگزار شد

روسای اوقاف لاهیجان و لنگرود معارفه شدند/محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام یوسف زاده رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان لاهیجان جای خود را به حجت الاسلام بازدار دادند و در شهرستان لنگرود نیز حامد اسماعیل پور بعنوان سرپرست جدید اداره اوقاف و امورخیریه این شهرستان بجای حجت الاسلام بازدار منصوب گردید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید ادارات اوقاف شهرستان های لاهیجان و لنگرود در محل فرمانداری شهرستان های متبوع برگزار شد.IMG_7397

حجت الاسلام والمسلمین عادلی ، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان در آئین مراسم تکریم و معارفه روسای جدید اوقاف شهرستان های لاهیجان و لنگرود ، گفت : اوقاف در سه حوزه موقوفات قرآن و بقاع متبرکه ماموریت های دشواری دارد و ما باید در این حوزه ها تاثیرگذار باشیم که بحمدالله با زحمات هیئت امناء محترم بقاع متبرکه ، متولیان ، مسئولین شهرستانی و همکاران بنده در زمینه قرآنی بسیار خوب و قابل توجه توانستیم ظاهر شویم در حوزه موقوفات و بقاع متبرکه نیز توانستیم با انجام برنامه های فرهنگی متنوع و وسیع و اجرای امینانه نیات واقفین بسیار خوب ظاهر شویم که این عملکرد باعث افزایش وقف در استان گیلان در سالهای اخیر شده است.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان همچنین افزود: همچنین در ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی در سطح بقاع متبرکه داریم که از جمله آن برپایی محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در ۹ شهرستان خواهد بود ، همچنین ویژه برنامه های افطاری ساده که با هدف تبلیغ زندگی ساده نیز از برنامه ها این اداره در ایام ماه مبارک می باشد .
وی همچنین افزود : موقوفات نیز جزو خط قرمز ماست چون حق شرعی سنگین بسیار دارد و ما امانتدار موقوفات هستیم و باید از آنان بخوبی مواظبت و مراقبت نمائیم .

عادلی همچنین گفت : یکی از برنامه های ما نیز سرمایه گذاری بروی موقوفات است که در سال اقتصاد مقاومتی امیدواریم بتوانیم کام های خوبی برداریم .
همچنین در این مراسم جوادی ، فرماندار شهرستان لنگرود ضمن تاکید بر برخورد با موقوفه خواران، بقاع متبرکه را منشاء آبادانی و برکت دانست .
در این مراسم حجت الاسلام یوسف زاده رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان لاهیجان جای خود را به حجت الاسلام بازدار دادند و در شهرستان لنگرود نیز حامد اسماعیل پور بعنوان سرپرست جدید اداره اوقاف و امورخیریه این شهرستان بجای حجت الاسلام بازدار منصوب گردید .


tel final1

Share