نماینده مردم رشت افشا کرد

روایت مهندس جعفرزاده از تلاش رفیعی برای عذرخواهی در گفتگو با رئیس مجلس

به گزارش گروه رصد فضای مجازی دیارمیرزا جعفرزاده گفت: اقای رفیعی با ریاست مجلس تماس داشته و صحبت های توهین امیزش را توجیه نموده و عنوان داشتند که مورد خطابشان مسافران بوده اند نه مردم !

به گزارش گروه رصد فضای مجازی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس در صفحه اینستاگرام خود از تلاش حجت الاسلام رفیعی برای تماس با وی در جهت عذرخواهی خبر داده که این موضوع واکنش نماینده رشت را در پی داشته است.
photo_2016-06-12_09-53-35
جعفرزاده نوشته است:

بعد از افطار روز جمعه از دفتر اقای دکتر لاریجانی تماس گرفتند و تقاضا نمودند بنده با اقای دکتر لاریجانی ریاست محترم مجلس تماس حاصل نمایم.
بنده هم اجابت نموده و با ایشان (دکتر لاریجانی) تماس گرفتم حضرت ایشان جویای وضعیت گیلان و بطور اخص شهرستان رشت شدند و در رابطه با عکس العمل مردم از صحبت های اقای رفیعی جویا شدند بنده هم ناراحتی مردم غیرتمند و ولایت مدار گیلان و رشت و فرزندان دیار میرزا را از صحبت های سخیف آقای رفیعی بعرض رساندم خلاصه فرمایش دکتر لاریجانی این بود که : اقای رفیعی با ریاست مجلس تماس داشته و صحبت های توهین امیزش را توجیه نموده و عنوان داشتند که مورد خطابشان مسافران بوده اند نه مردم ! و روز جمعه مصاحبه ای داشته اند و شنبه رسما عذر خواهی خواهند نمود و اقای لاریجانی هم تقاضا داشتند بنده بعنوان نماینده شهرستان مردم را دعوت به ارامش نمایم که ذکر چند نکته حائز اهمیت است !! (البته چکیده این مطالب به استحضار ایشان رسید )
– به اندازه کافی در سنوات گذشته به مردم باشرف و غیرتمند گیلان جفا شده است بنابراین اگر در اسرع وقت اقای رفیعی عذر خواهی رسمی نکند مردم گیلان مجاز خواهند بود از حیثیت خود دفاع نمایند و تجمع و ابراز انزجار حداقل کار است و مسئولین نمی بایست مانع این کار شوند نحوه عذر خواهی هم حداقل می بایست از طریق رسانه ملی باشد نه اینکه به بنده یا همکاران تلفن بزند و سر و ته داستان را بهم بیاورد و در دل بما بخندد !! ضمن اینکه ایشان به ملت غیور گیلان و خطه شمال توهین نموده نه به شخص بنده ، و اینجانب و امثالهم مجاز به عفو و گذشت نیستیم !!

tel final1

Share