فرماندار انزلی در جلسه شورای اداری

نباید به دولت خیانت کنیم/بودجه احیای تالاب انزلی کافی نیست

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صفرنژاد گفت: در فضای مجازی انتقادهایی می شود که اکثرا غیرواقعی است و مردم نمی دانند که در شهر چه اتفاقی دارد می افتد اما مسئولان و روسای ادارات برای روشنگری با رسانه ها مصاحبه کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار انزلی در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به مشکلات اقتصادی  سال ۹۴ در سراسر کشور اظهار کرد: آمار سه ماه اخیر نشان دهنده این است که حرکت های جهشی خوبی در حال شکل گیری است.

کاهش آمار غرق شدگان / حقوق منجیان غریق پرداخت می شود
photo_2016-06-02_16-44-05

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی, عبدالصمد صفرنژاد از ابراز رضایت مردم نسبت به طرح آزادسازی سواحل خبر داد و گفت: همچنین در کوتاهترین زمان توانستیم سواحل را ساماندهی کنیم و خوشبختانه با کمترین هزینه بیشترین نتیجه کسب شد اما وضعیت فعلی هنوز آن چیزی که مد نظر ما باشد نیست.

وی افزود: با فرارسیدن ایام تعطیلات, طرح سالم سازی دریا نیز متوقف و قدرت مانور از ما گرفته شد و تنها موفق به ساماندهی سازه های سبک شدیم.

فرماندار انزلی با اشاره به آمار غریق در انزلی در سال ۹۳ اظهار کرد: سال ۹۴ شاهد کاهش آمار غرق شدگان به ۸ نفر بودیم که این افراد در خارج از طرح های سالم سازی غرق شده اند.

وی از بکارگیری ۱۹۸ نفر از منجیان غریق طی سال گذشته در نقاط کور و خطر آفرین خبر داد و با اشاره به خطر ساحلی ۴۸ کیلومتری این شهرستان گفت:از این مقدار ۲۷ کیلومتر آن قبل شنا کردن است.

صفرنژاد با توجه به این موضوعات شهرستان انزلی را دارای شرایط خاص عنوان کرد و گفت: عمدتا کسانی که غرق می شوند شمالی و یا گیلانی نیستند و از شرایط ویژه دریای خزر اطلاعی ندارند اما با برنامه ریزی هایی که انجام شد تعداد غرق شدگان به ۸ نفر کاهش پیدا کرد.

نماینده عالی دولت در انزلی تصریح کرد: هنوز مطالبات منجیان غریق پرداخت نشده اما پیگیری هایی در این زمینه صورت گرفته و اقداماتی انجام شده تا حقوق آنها پرداخت شود.

نباید به زمانی برسیم که تنها افسوس برایمان باقی بماند

صفرنژاد با بیان اینکه در سال ۹۴ در هفته دولت ۱۳۰ پروژه و در دهه فجر ۱۲۰ پروژه به بهره برداری رسیدند اظهار کرد: در سالی که شدیدا با مشکلات مالی مواجه بودیم ۱۷۰میلیارد تومان اعتبار صرف این پروژه ها شد.

وی با بیام اینکه دولت براساس شاخص های استانی برای استانها و شهرستانها بودجه تعیین می کند اظهار کرد: هر چقدر اعتبارات بیشتر باشد قدرت مانور ما بیشتر است.

فرماندار انزلی با بیان اینکه بودجه های شهرستانی و استانی جوابگوی احیای تالاب نیستند, یادآور شد: نباید به زمانی برسیم که تنها افسوس برایمان باقی بماند.

صفرنژاد با اشاره به احیای تالاب انزلی در سال گذشته از سلکه گفت:احیای تالاب طی ماه های آینده همزمان در انزلی و یک بخش از صومعه سرا آغاز می شود.

دولتمردان در اداره کشور هنر کردند / در انتخابات مجلس تصویر خوبی از انزلی به یادگار گذاشته شد

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و کاهش قیمت نفت اظهار کرد: دولتمردان ما در اداره کشور هنر کردند و با این وضعیت حتی پرداخت حقوق شاغلین و بازنشستگان هم به مشکل برخورده بود.

صفرنژاد به تشکیل ستاد زیباسازی شهری در سال گذشته اشاره کرد و گفت: البته این ستاد عملا درحیطه کار شهرداری است و هر زمان شهردار اعلام کند ما آن را عملیاتی و اجرایی می کنیم.

فرماندار انزلی گفت: نقاشی دیواره های شهر , نقل جملات و احادیثی از پیامبر و تصاویر شهدا می تواند در زیباسازی شهری کمک کند البته اینها پروژه نیستند بلکه پروسه است.

وی با بیان اینکه در انتخابات مجلس تصویر خوبی از انزلی به یادگار گذاشته شد, خاطرنشان کرد: تمام اقدامات انجام شده در دوران انتخابات براساس قانون بود و دستگاه های اجرایی انزلی از ۶ ماه قبل و در اردیبهشت ماه استارت این کار را زده بودند.

فرماندار انزلی گفت: ما فقط به قانون تمکین می کنیم و حرف آخر را شورای نگهبان می زند. انتخابات سالمی برگزار شد و به نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی تبریک می گوییم.

نباید به دولت خیانت کنیم / انتقادهای صورت گرفته در فضای مجازی اکثرا غیرواقعی است

صفرنژاد با اشاره به هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرستان اظهار کرد: همه باید خدمات دوبت را به بهترین نحو به مردم ارائه کنند تا مردم نسبت به دولت دلگرم شوند.

وی افزود: در هر کرسی که هستیم نباید به دولت خیانت کنیم و دلسرد کردن مردم برابر با خیانت به نظام و خون شهداست.

رئیس شورای تامین شهرستان انزلی از پیش بینی، پیشگیری و برخورد به عنوان سیاست شورای تامین در سال ۹۴ نام برد و گفت: پیشگیری در اولویت بود و پیش بینی های اعضاء نیز درست از آب درآمد و همچنین پیشگیری ها نیز در زمان ممکن انجام شد.

فرماندار انزلی تصریح کرد: در روند اجرایی باید طوری کار کنیم که مردم به نظام و آرمانهای امام و توصیه های رهبری دلگرم شوند.

وی افزود:در فضای مجازی انتقادهایی می شود که اکثرا غیرواقعی است و مردم نمی دانند که در شهر چه اتفاقی دارد می افتد اما مسئولان و روسای ادارات برای روشنگری با رسانه ها مصاحبه کنند.

صفرنژاد در پایان گفت: تعداد جلسات برگزار شده در فرمانداری کم شده اما برخی از جلسات حضور مدیران و روسای ادارات کمرنگ است هرچند حتی اگر یک مصوبه هم درآن جلسه وجود داشته باشد باید اجرایی شود.

tel final1

Share