استاندار گیلان در ضیافت افطاری حامیان دولت تدبیر وامید در لنگرود :

دلایل حضور روحانی در انتخابات به روایت استاندار گیلان/لزوم وفاق و همدلی برای کسب توفیقات بیشتردولت و نظام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نجفی با بیان اینکه امروز نیازمند آگاهی، همراهی، همیاری و بودن در کنار هم برای کسب توفیقات بیشتر در جهت تعالی بیش از پیش اهداف نظام و دولت هستیم افزود: امیدوارم با هم‌افزایی و انسجام بیشتر با برداشتن گام‌های روبه جلو بتوانیم مشکلات اقتصادی و معیشتی را در کنار مسائل فرهنگی و اجتماعی مرتفع نماییم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار شامگاه چهارشنبه در مراسم ضیافت افطاری در جمع  حامیان دولت تدبیر وامید که به مناسبت سومین سالروز حماسه سیاسی ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ در لنگرود برگزار شد گفت : نیازمند آگاهی، همراهی، همیاری و بودن در کنار هم برای کسب توفیقات  بیش از پیش نظام و دولت هستیم.۷۳۱f7712-f3f3-4e39-8b54-4e3b75ea537d

 محمدعلی نجفی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و ضرورت بهره‌گیری از فیوضات این ماه پر برکت با اشاره به اینکه اگر آنچه را که در سال‌های گذشته بر کشور ما گذشت را یادآوری نکنیم نمی شود  پاسخ جامعی از کارنامه‌ی عملکرد دولت در ۳ سال گذشته ارائه کرد افزود: شرایط سخت، بحرانی و نابسامانی‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و بین المللی کشور در سال ۹۲ دکتر روحانی را مجاب به ورود به عرصه‌ی انتخابات کرد.

وی خاطر نشان کرد : ۲۰ سال نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی، حضور در شورای عالی امنیت ملی، پشتوانه‌ی حضور در عرصه‌ی سیاسی و مبارزاتی قبل از انقلاب و سخنرانی‌های اثرگذار و حضور در بخش‌های نظامی و جبهه‌های جنگ در دفاع مقدس از ویژگی‌ها و سوابق بارز دکتر روحانی برای گام نهادن در مسیر انتخابات بود.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه تورم بیش از ۴۰ درصدی کشور در سال ۹۱ و ۹۲ شرایط سختی را برای ملت بوجود آورده بود افزود : افزایش ۴ برابری قیمت ارز، رشد منفی ۶ درصدی اقتصاد، کاهش تولید و افزایش واردات از مسائلی بود که دولت تدبیر و امید در ابتدای کار خود با آن مواجه بود.

وی گفت : رشد مثبت ۶ درصدی اقتصادی در آخر دولت اصلاحات در پایان دولت دهم به حدود منفی ۶.۸ درصد رسید.

وی مقابله با آسیب‌های اجتماعی را یکی از وظایف دولت در جامعه دانست و افزود : در همان سال‌ها بیشترین آسیب در حوزه‌های اجتماعی حادث شد که مشکلات بیماران در بیمارستان‌ها یکی از این مسائل بود.

دکتر نجفی تعامل سازنده‌ی بین المللی با کشورها را یکی از وظایف دیگر دولت برای کسب منافع ملی عنوان کرد و اظهار داشت: در این زمینه نیز وضعیت کشور مناسب نبود.

وی همه‌ی این شرایط را دلایلی برای جمع بندی ورود دکتر روحانی به انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ دانست و افزود : این حضور باعث شد تا قشرهای مختلف مردم ، اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل با حمایت از دکتر روحانی مشارکت ۷۳ درصدی مردم و حماسه‌ی سیاسی را خلق کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان پیروزی عزتمندانه تیم دیپلماسی ایران در مذاکرات هسته‌ای را یکی از توفیقات دولت در ۳ سال گذشته عنوان کرد و گفت : رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری، هوش و ذکاوت و تجربه شخص رئیس جمهور، پیگیری‌های خوب وزارت خارجه بویژه دکتر ظریف و پشتیبانی همه‌ جانبه‌ی ملت شریف ایران باعث شد تا از این وضعیت حساس بین المللی عبور کنیم.

وی با بیان اینکه امروز نیازمند آگاهی، همراهی، همیاری و بودن در کنار هم برای کسب توفیقات بیشتر در جهت تعالی بیش از پیش اهداف نظام و دولت هستیم افزود: امیدوارم با هم‌افزایی و انسجام بیشتر با برداشتن گام‌های روبه جلو بتوانیم مشکلات اقتصادی و معیشتی را در کنار مسائل فرهنگی و اجتماعی مرتفع نماییم.

tel final1

Share