با حضور اعتدالگرایان برگزار شد

در نشست حزب اعتدال و توسعه گیلان با حضور وزیر ارتباطات چه گذشت؟!/ واعظی:هدف مخالفان دولت یک دوره ای کردن ریاست جمهوری روحانی است+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمود واعظی در جمع اعتدالگرایان گیلان اظهار کرد: حزب اعتدال و توسعه در مجلس دهم با اصولگرایان معتدل و اصلاح طلبان معتدل وحدت نظر خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از اعتدال شمال ،صبح جمعه (۷خرداد) نشست اعضای حزب اعتدال و توسعه و رابطین این حزب در شهرستانها با حضور دکتر محمود واعظی (وزیرمحترم ارتباطات و فناوری اطلاعات و عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه کشور ) برگزار شد .

حزب پارک نیست که هر کس هرگاه خواست بیاید و هرگاه خواست برود

در ابتدای این نشست دکتر کیوان محمدی ( دبیر تشکیلات حزب اعتدال و توسعه  و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان ) ضمن خیر مقدم به مهمان ویژه نشست ،اظهار کرد: ما در این مسیر راه سختی تا اکنون  را پیمودیم و برای گفتمان سازی این جریان راه سخت تری را درپیش داریم وی گفت: مصادیقی تحت عنوان مصداق اعتدال وجود دارند که یکی از آنها وجود جنابعالی به عنوان وزیر ارتباطات و نیز دکتر نوبخت مظهر اعتدال در کشور هستند.

۴۱-۳۰۰x236دکتر محمدی گفت: جمعی که می بینید جمع منسجمی هستند و برخی از این جمع دو دهه در کنار یکدیگر هستیم و طیف وسیعی از دوستان ما که دوستان حزب و اعتدال و توسعه هستند از سال ۸۴ به این سو  به صورت منسجم در کنار هم بودند.

وی تصریح کرد: در  پیروزی انتخابات ریاست جمهوری  سال ۹۲ دوستان حزب در گیلان نقش تعیین کننده ای داشتند که جناب آقای استاندار محترم  نیز می توانند بر  این موضوع صحه بگذارند .وی اضافه کرد: اعضای حزب اعتدال و توسعه در گیلان علی رغم اینکه شایستگی های فراوانی در مدیریت اجرایی  دارند  ولی هیچ فشاری از جانب حزب به جهت مطالبات ایشان به استاندار نشده است . چرا اینکه به دنبال سهم خواهی نیستند  محمدی تاکید کرد: سیاست ما این بوده  که انتقادات مورد نظر را به صورت خصوصی به گوش دوستان برسانیم.
وی با بیان اینکه  ما احزاب را مثل پارک نمی بینیم گفت: احزاب نظیر پارک نیستند که هر کس هرگاه خواست بیاید و هرگاه خواست برود ،که  امیدواریم حزب اعتدال و توسعه دچار این مشکل نگردد، ورود به هر حزب  نیازمند اعتقاد به نظریه و مِتد واحد است ما  خیلی به  دنبال کمیت نیستیم و  نه اینکه کمیت به صلاح حزب نیست، اما برای ما مهم کیفیت است ما فقط همفکران را دور هم جمع کردیم . وی ادامه داد: شعار دولت  حول سه محور میچرخد، تعامل با جهان ؛اخلاق مداری و نجات اقتصاد که امیدواریم بر همین سه اصل بتوانیم فعالیت های مثمر ثمری داشته باشیم.

هدف مخالفان دولت یک دوره ای کردن ریاست جمهوری روحانی است/دونالد ترامپ روش احمدی نژاد را پیش گرفته است

۲۶پس از محمدی ، دکتر  واعظی ( عضو ارشد حزب اعتدال و توسعه در کشور ) در جمع اعتدالیون گیلان اظهار داشت: باید در فضای جدیدی که در کشور بوجود آمده فعالیت ها را بیشتر کنیم و تفکر ما همیشه بر این اصل بوده که سیاست خارجی و روابط بین الملل از مسایل اقتصادی جدا نیست.
وی با بیان این مطلب که دولت به جد به دنبال حل معضلات اقتصادی است گفت: با بهره گیری از امکانات و ابزارهای مختلف باید در مساله اقتصاد و اشتغال تحول بوجود آوریم .
واعظی افزود : امسال سال آخر دولت یازدهم است و سال آینده انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و طبیعی است که کسانی که از روز نخست پیروزی آقای دکتر روحانی برنامه ریزی کردند تا دولت ایشان را تخریب کنند به کار خود همچنان ادامه خواهند داد.
وی ادامه داد :هدف گذاری آن گروهها به صورتی بوده که دولت یازدهم دولت یکدوره شود و اگر ابزار بوق و تبلیغات در دست آنها باشد برای شکست جلوه دادن دولت در امر اقتصادی در خرداد ۹۶ تلاش خواهند کرد .
واعظی یادآور شد: زمانی که برجام به فرجام رسید این تخریب ها ادامه یافت و الحمد الله با وجود مردم آگاهی و حدتی که داریم  حرکت مردم به سویی بود که خلاف برنامه ریزی آنها بود.
وی تصریح کرد: نتیجه برجام را در انتخابات هفتم اسفند ماه مشاهده کردیم و البته گزارش هایی از نوع ادبیات بکار رفته نمایندگان موافق و مخالف  در شهرهای مختلف کشور دریافت شد و مجموعاً درصد قابل توجهی ( طبق نظر سنجی ها )به حامیان دولت رای دادند . در مجموع ترکیب مجلس ترکیب خوبی است حزب اعتدال و توسعه هم با اصولگرایان معتدال و هم با اصلاح طلبان معتدل وحدت نظر خواهد داشت و امیدوارم با وجود مجلس جدید بتوانیم اهداف خود را سریعتر دنبال کنیم.
واعظی با اشاره به اینکه کسانی که مورد حمایت دولت نبودند تلاش کردند که عنوان کنند حامی دولت هستند گفت: در هر حال این فضا ایجاد شده و به حامیان دولت هم افزوده شد و ما باید بتوانیم که منابع لازم را در شرایط خاص به کشور تزریق کنیم.
وی ادامه داد :می توان شغل های پایلوت زیادی را فقط با احداث مسکن ایجاد کرد البته من اقتصاد دان نیستم اما دوستان عزیز، آقای نوبخت و سایرین در این موضوعات اشراف کامل دارند.

وی با بیان این مطلب که باید نگاهمان به حزب تغییر کند گفت: بعد از انتخابات سال ۹۴ شرایط جدیدی برای حزب به وجود آمد و ما باید از هم اکنون خود را برای انتخابات سال ۹۶ آماده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: باید ببینیم که ذائقه مردم نسبت به گذشته تغییر کرده و یا اینکه می توانیم تشکیلاتی کار کنیم.
واعظی اضافه کرد: برای انتخابات سال ۹۴ ؛ بیش از یک سال در کل استانهای کشور بازنگری کردیم و تشکیلات را تغییر دادیم، شورای استانها را ایجاد کردیم و در حال حاضر شما در هر استانی که ورود کنید؛ همکاران حزب را می بینید که در تلاش و فعالیت هستند.
واعظی با بیان اینکه اعتدالیون باید به شکل منسجم و تشکیلاتی در سراسر کشور عمل کنند اذعان داشت : پس از انتخابات سال ۹۴ شرایط حزب ارتقا یافته است و به گفته کاندیداهایی که در جلسات حزب دعوت شده اند حزب اعتدال و توسعه اعتبار بیشتری یافته است.
وی تصریح کرد: اعضای حزب باید خود را ارتقا بخشند و این گونه نباشد که اگر فردی در کار تشکیلاتی به منسبی دست یافت این احساس به آن دست دهد که در کار حزبی ارضا شده است.
واعظی خاطر نشان کرد: افراد جدید نیز باید در حزب ورود کند و ارتباط بین اعضا در کل کشور با توجه به گسترش فضای مجازی و توسعه اطلاعات ارتقای بیشتری یابد.
وی در خصوص سوالی در زمینه بکارگیری بانوان در منصب های دولتی اظهار داشت : یکی از سیاست های جدی دکتر روحانی بهره گیری از زنان توانمند در مشاغل مهم است و باید زمینه و بستر لازم در این خصوص مهیا شود.

وی افزود: تجربه نشان داده که خانمها در کارشان جدی تر و درستکار تر از مردان هستند و شما کمتر بانویی را پیدا می کنید که مدیر باشد و فساد مالی داشته باشد.
وی در زمینه بهره مندی از جوانان نیز عنوان کرد : باید جوانان را در جهت خدمت درست تربیت کنیم تا آنان بتوانند بر اساس توانمندی های خود در نظام رشد کرده و مثمر ثمر باشند.
وی یادآور شد: در دولت قبل از جوانان به صورت بی حساب و کتاب در منصب ها استفاده شد اما در این دولت درایت جوان مد نظر قرار دارد. واعظی تصریح کرد: سازمان جوانان در بخش مسایل جوانان بسیار ضعیف کار کرده است و این امر باید بهبود یابد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث رسانه ها و خصوصا صدا و سیما پرداخت و عنوان کرد : رسانه ها نقش مهمی در فضاسازی برای رقیب در انتخابات دارند و امیدوارم که رییس جدید صدا و سیما با توجه به بیانات حضرت آقا؛ سیاست آقای سرافراز را دنبال نکند.
وی بیان کرد: فضای رسانه باید به سمت اعتدال پیش رود. دولت گذشته با روش پوپولیستی برای هدف مشخص تلاش در تخریب رقیب داشت روشی که در حال حاضر دونالد ترامپ در آمریکا پیش گرفته است.
وی ادامه داد: سارکوزی در فرانسه نیز همین گونه به سر کار آمد اما دولت روحانی این روش را بلد نیست.
وی گفت: برخی ها اینقدر اعتماد به نفس دارند که می توانند آن چیزی که وجود ندارد را حقیقت جلوه دهند که حتی مایی که اشراف به قضیه داریم به درستی آن شک کنیم.
وی اظهار کرد: اعتقادم بر این است که اگر صادقانه کار کنیم مردم قدرشناس خواهند بود و تجربه برجام و انتخابات این امر را ثابت کرده است.

لازم به ذکر است: در ابتدای این نشست آقایان واحدی واعظ ،سید فرشاد موسوی وخانم دکتر فرج پور هریک  مباحث خود را در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بیان کردند

tel final1

Share