در اولين گردهمايي هيات اتومبيل راني و موتورسواري

خودروهای کلاسیک در صومعه سرا گرد هم آمدند +تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هیات اتومبیلرانی و موتور سواری فومن صبح روز گذشته در اولین گردهمایی هیات اتومبیل رانی و موتور سواری که در شهرستان صومعه سرا برگزار شد با خودروهای کلاسیک حضور یافت.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هیات اتومبیلرانی و موتورسواری فومن صبح روز گذشته در اولین گردهمایی هیات اتومبیلرانی و موتورسواری که در شهرستان صومعه سرا برگزار شد با خودروهای کلاسیک حضور یافت.photo_2016-05-29_11-32-46

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن, در این گردهمایی که در ورزشگاه کارگران صومعه سرا برگزار شد خودروهای اسپرت ،کلاسیک، آفرود، منطقه آزاد و موتور سنگین به چشم می خورد.

با توجه به اینکه این گردهمایی با استقبال خوب ورزشکاران منطقه و شهرستان های همجوار برگزار شد،هیات اتومبیل رانی فومن نیز حضور چشم گیری را داشت.

همچنین در این برنامه آقایان واحدی ریاست هیات اتومبیل رانی استان گیلان ،آقاجانی شهردار صومعه سرا، اعضای شورا و دیگر مسئولین بعنوان میهمان حضور داشتند.

مهندس آقاجانی شهردار صومعه سرا در این مراسم از حضور ورزشکاران و مسئولین تشکر نموده و بیان داشت؛پیگیر مکان و زمین مناسبی برای این رشته ورزشی پرطرفدار هستیم و از منتخب مردم صومعه سرا در مجلس دهم تقاضای مساعدت ویژه نسبت به این موضوع داریم.


tel final1

Share