با سخنرانی آیت‌الله رضا رمضانی

«خط نورانی امام خمینی (ره)» در رشت بازخوانی شد/اسلام رحمانی متعارض با اسلام انقلابی نیست/اسلام انقلابی در برابر آنها که می‌خواهند باند قدرت و ثروت را تقویت کنند، می‌ایستد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: اسلام انقلابی به معنای اسلام تحول‌گراست و در مقابل آنها که دنبال استکبار هستند، می‌ایستد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، آیت‌الله رضا رمضانی عصر امروز در همایش «بازخوانی خط نورانی امام خمینی (ره)» در حسینیه شاهد رشت، شرایط جامعه امروز را نیازمند خط نورانی امام (ره) دانست و اظهار کرد: امروز شرایط جامعه به گونه‌ای است که باید خط نورانی امام (ره) را به طور علمی و دقیق مد نظر داشته باشیم.photo_2016-05-30_20-47-35

وی با بیان اینکه وقوع انقلاب اسلامی هنر، معجزه و کرامت را به دنبال داشته است، تصریح کرد: وقوع انقلاب اسلامی با ارائه تفکر صحیح و حضور افراد اتفاق افتاده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ۷۰ درصد مردم برای تحقق انقلاب اسلامی به صحنه آمدند، تصریح کرد: در طول انقلاب اسلامی حمایت مردمی را داشتیم و حفظ این رکن بسیار مهم است.

رمضانی ادامه داد: پس از انقلاب با یکسری اصطلاحاتی مواجه هستیم که اسلامیت و جمهوریت را می‌خواهند از همدیگر جدا کنند اما این موضوع خسران‌آور است و در این زمینه نباید انعطاف نشان دهیم.

وی با تصریح بر اینکه به دنبال اسلام جامع در حوزه‌های فردی و اجتماعی هستیم، گفت: تفسیر صوفی مآبانه از آیات قرآن، خسران و به ضرر نظام است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اسلام انسان را در مقابل دشمن درونی و بیرونی مقاوم بار می‌آورد، اضافه کرد: اسلام دین رحمت و رسول اکرم (ص) پیامبر مهربانی و رحمت است.

به گفته رمضانی، اسلام حامل سه صلح با خود، دیگران و با خدا است و می‌خواهد بشر را با خود، دیگران و خدا آشتی دهد.

وی افزود: اکنون با پدیده ظلم، ستم، فقر، تبعیض و باند قدرت و ثروت در دنیا مواجه هستیم و به مظلومان زور می‌گویند و می‌خواهند بشریت را به فلاکت بکشانند.

* استکبار به دنبال انحراف جامعه بشری است

photo_2016-05-30_20-47-27رمضانی با اشاره به اینکه استکبار به دنبال انحراف جامعه بشری است، خاطرنشان کرد: انقلاب برپایه اسلام است و اسلام انقلابی‌ به ما درس مقاومت می‌دهد و در برابر زیاده‌خواهان ایستادگی می‌کند.

به گفته وی، اسلام انقلابی در برابر آنها که می‌خواهند باند قدرت و ثروت را تقویت کنند، می‌ایستد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: اسلام انقلابی به معنای اسلام تحول‌گراست و در مقابل آنها که دنبال استکبار هستند، می‌ایستد.

رمضانی افزود: اسلام انقلابی تنها درباره وظیفه فردی نیست، بلکه وظیفه جمعی نسبت به ظلم را مشخص می‌کند.

وی با بیان اینکه اسلام رحمانی متعارض با اسلام انقلابی نیست، تصریح کرد: براساس مبنای انقلاب اسلامی و اسلام انقلابی، باید سبک زندگی را مد نظر داشته باشیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پایان مسؤولیت مدیران در سبک زندگی را بسیار مهم دانست و متذکر شد: مردم رفتار مدیران ما را مشاهده می‌کنند.


tel final1

Share