ثابت قدم در همایش نجات تالاب عینک

خجالت می‌کشم که تاکنون برای نجات تالاب کاری انجام‌ نداده‌ایم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ثابت قدم با اشاره به این که نباید کاری کنیم که مردم به ما پشت کنند گفت :دیوار اطراف رصد خانه را برداشتیم وقتی مردم دیدند که دیواری بین مسئولین و خودشان نیست به جمع ما آمدند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت در همایش نجات تالاب عینک که به مناسبت هفته محیط زیست در محله عینک برگزار شده بود با بیان اینکه بهترین پاسداران تالاب عینک مردم منطقه عینک هستند, گفت : مردم اینجا شاهد اقداماتی که برای تالاب عینک انجام می‌شود هستند و من واقعا خجالت می‌کشم که تاکنون برای نجات تالاب کاری انجام‌ نداده‌ایم.
photo_2016-06-10_21-37-36
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, محمد علی ثابت قدم  با بیان اینکه توانمند سازی محلی صرفا با حرف امکان ندارد تصریح کرد: باید آموزشهای لازم را به محلات ببریم. وقتی مردم یاد بگیرند که منافع خصوصی شان چه رابطه مسقیمی با منافع عمومی دارد می‌توان مدیریت شهری بهتری انجام داد.

وی با اشاره به این که نباید کاری کنیم که مردم به ما پشت کنند گفت :دیوار اطراف رصد خانه را برداشتیم وقتی مردم دیدند که دیواری بین مسئولین و خودشان نیست به جمع ما آمدند.

شهردار رشت افزود: برای نجات گوهری چون تالاب عینک همه باید دست در دست هم بدهند.امروز مردم خود را جدا از مسولین نمی‌دانند چونکه اموالی که بدرد مردم نخورد حفاظت کردنش معنا پیدا نمی‌کند.

ثابت قدم خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم با کمک شهرداری منطقه ۴ و شورا برای اشتغال محلی و رونق اقتصادی گام هایی برداریم و کمبود های این محله را برطرف کنیم تامردم عینک به حقوق واقعی خود برسند.

شیرزاد: توسعه پایدار به حرف نیست

photo_2016-06-10_21-36-45در ادامه این همایش فاطمه شیرزاد رییس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه اقدامات خوبی در سال ۹۵ در حوزه محیط زیستی در استان انجام شده است گفت :داشتن توسعه پایدار به حرف نیست و باید با شعار اقدام و عمل آن را عملی کنیم.

شیرزاد از همه نمایندگان مجلس شهرستان رشت خواست تا در جذب منابع و اعتبارات ملی برای کمک به بخش زیست محیطی در گیلان همت بیشتری کنند تا بتوانیم شهر رشت و استان پاک و پاکیزه ای داشته باشیم.

وی از کنگ زنی تصفیه خانه صنعتی در ماه آینده خبر داد و گفت : استاندار گیلان در افتتاح تصفه خانه کاسپین این قول را داد که پس از ۴ دهه انتظار در روزهای آینده کلنگ تصفیه خانه شهر صنعتی به زمین خواهد خورد که این اقدام یکی از مهمترین کارهای است که میتوان برای حفظ زیست محیطی در گیلان انجام داد.

tel final1

Share