جعفرزاده خبر داد:

حضور سردار سلیمانی در جلسه فراکسیون رهروان/تمام ۱۸۸ نفر حاضر به ریاست لاریجانی بر مجلس دهم رای دادند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران در جلسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس دهم حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا ،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی این مطلب را بیان کرد.

photo_2016-05-27_21-36-11وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی در این جلسه گزارشی از وضعیت منطقه و شرایط پیرامونی کشورمان ارایه کرد.

جعفرزاده ایمن آبادی افزود: در این جلسه همچنین علی لاریجانی به تشریح وظایف نمایندگان و مجلس شورای اسلامی پرداخت و ۵ راهکار برای برون رفت از وضعیت کنونی اقتصاد کشور، پیشنهاد کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس نهم ادامه داد: لاریجانی به نمایندگان منتخب گفت که در کارهای مجلس باید کاری جمعی صورت گیرد نه فردی و این موضوع تنها در زیر سایه و چتر رهبر معظم انقلاب امکان پذیر است.

وی تصریح کرد: در پایان جلسه امروز به صورت استمزاجی با قیام و قعود نظر اعضای فراکسیون درباره رییس دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مطرح شد که تمامی افرادی که در این جلسه شرکت کرده بودند، بودن استثنا به ریاست لاریجانی بر مجلس دهم رای دادند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت ادامه داد: در جلسه امروز حدود ۱۸۸ نفر حضور داشتند.

tel final1

Share