دبیر استانی جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان خبر داد :

ثبت‌نام اینترنتی جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،امیر محمدپور از امکان ثبت‌نام اینترنتی برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از کتابخانه های عمومی گیلان ،امیر محمدپور از امکان ثبت‌نام اینترنتی برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان خبر داد.

mohamadpoor_0228دبیر استانی جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال بسیار خوب علاقمندان جهت شرکت در ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان گیلان، ثبت‌نام اینترنتی برای شرکت در این مسابقه نیز از روز یک‌شنبه بیست و سوم خرداد در پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به نشانی اینترنتیwww.gilanpl.ir فعال شده است و کلیه علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند از طریق این آدرس در جشنواره ثبت‌نام کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان با اشاره به زمان ثبت‌نام در این جشنواره از تاریخ بیستم تیر ماه سالجاری افزود: کتاب‌های «دوست مهربان کبوترها» نوشته مجید محمدی از انتشارات بوستان کتاب (ویژه کودکان ۱۱ سال)، «اعترافات غلامان» نوشته حمیدرضا شاه‌آبادی از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (ویژه نوجوانان تا ۱۷سال) و «امام علی بن موسی‌الرضا(ع)» نوشته بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس‌ رضوی از انتشارات بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی (جوانان و بزرگسالان) عناوین کتاب‌های ارائه شده برای شرکت در این جشنواره است.

محمدپور ادامه داد: ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه‌(ع) و همزمان با دهه کرامت با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با حضرت امام رضا(ع) و شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی مرتبط با فرهنگ رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی همچنین اضافه کرد علاقمندان به شرکت در این مسابقه بزرگ کتابخوانی می توانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی سراسر استان گیلان ضمن تهیه منابع ، بصورت مکتوب نیز در این مسابقه شرکت نمایند.

گفتنی است مراسم اختتامیه ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی همزمان با دهه کرامت(۱۰مرداد) برگزار و به برندگان این مسابقه بزرگ جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

tel final1

Share