در گفتگو با دیارمیرزا عنوان شد

توضیحات شهردار انزلی درباره درختان خیابان سی متری/کمتر از انگشتان یک دست درخت قطع شده است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پورشعبان با بیان اینکه در طول یک خیابان ۷۰۰ متری کمتر از انگشتان یک دست و در حدود ۵ درخت قطع شده اند , یادآور شد: درختانی که هیچگونه خطری برای امنیت شهروندان ایجاد نمی کنند قطع نخواهند شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در حالیکه سال گذشته قطع چند اصله درخت در انزلی منجر به تشکیل «کمپین نه، به قطع درختان انزلی» شده بود حالا یکبار دیگر قطع درختان در خیابان سی متری حاشیه ساز شده بطوریکه فعالان محیط زیست در شبکه های اجتماعی نسبت به این اقدام شهرداری انزلی اعتراض کرده اند.shaban_8911

در همین زمینه رضا پورشعبان شهردار انزلی در گفتگو با دیارمیرزا در خصوص درختانی که به تازگی قطع شده اند اظهار کرد: راضی به قطع حتی یک شاخه درخت هم نیستیم. مطمئنا همه ما با قطع درختان ناراحت می شویم اما اجرای پروژه های عمرانی تبعاتی دارد و امکان دارد درختی قطع شود.

پورشعبان با بیان اینکه قطع درختان به یکباره صورت نمی گیرد تصریح کرد: در ابتدا مجوزهای لازم از کمیسیون تخصصی اخذ می شود و سپس قطع درختان صورت می گیرد.

شهردار انزلی افزود: قطر, ارتفاع و نوع درخت در اخذ مجوز تاثیرگذارند و در صورت قطع درختان نیز چند برابر یک درخت قطع شده, نهال جدید کاشته می شود.

وی در خصوص جدیدترین اقدام شهرداری انزلی که منجر به قطع چندین درخت در خیابان سی متری انزلی شده است اظهار کرد: این درختان در گذشته موجب خسارت به ماشین ها شده بودند و البته جنس آنها هم از نوعی بوده که نمی بایست داخل شهر کاشته شود.

پورشعبان با بیان اینکه در طول یک خیابان ۷۰۰ متری کمتر از انگشتان یک دست و در حدود ۵ درخت قطع شده اند , یادآور شد: درختانی که هیچگونه خطری برای امنیت شهروندان ایجاد نمی کنند قطع نخواهند شد.

photo_2016-05-28_17-20-10

tel final1

Share